G: Laitatko lapsistasi kuvia Facebookiin?

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
Oletteko koskaan nähneet kaverin kaverin kuvaa tai statusta FB:ssa? Miulle ainakin näkyy päivittäin itselleni tuntemattomien kuvia/viestejä, joita kaverini ovat kommentoineet. Eli kyllä ne kuvat siellä leviää, eri asia, haittaako se. Itse en laittaisi kuvia lapsosistani.
 
En laita. Kunnioitan lasten yksityisyyttä. Minulla on Facebook-kavereina paljon sellaisiakin ihmisiä, jotka eivät ole erityisen läheisiä. Facebook on minulle jotakin muuta kuin ihan lähimpien ihmisten kanssa hengailua, muussa tapauksessa kuvien laittaminen olisi ok.
 
Oletteko koskaan nähneet kaverin kaverin kuvaa tai statusta FB:ssa? Miulle ainakin näkyy päivittäin itselleni tuntemattomien kuvia/viestejä, joita kaverini ovat kommentoineet. Eli kyllä ne kuvat siellä leviää, eri asia, haittaako se. Itse en laittaisi kuvia lapsosistani.
Näkyy toki, jos nämä henkilöt eivät ole asettaneet mitään rajoituksia yksityisyysasetuksista. Eli ei ne kuvat siellä leviä, ellei itse halua, tai ole muuten tumpeloinut :)
 
En laita. Ilmoitan FB:ssa vain, kun lapsi on syntynyt, mutta kuvia en tule laittamaan. Sen päätöksen olemme miehen kanssa tehneet, koska en halua lapsen kuvia minnekään amerikkalaiselle serverille. Ne jotka haluat välttämättä nähdä lapsen kuvia, laitan ne sitten sähköpostilla. Ainoat kuvat mitä olen laittanut tuonne ovat joko koirasta ja luonnosta.
 

Yhteistyössä