G. Kun käyt yleisessä vessassa...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lumiina
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Yleensä ehdottomasti E mutta jos tiedän että olen koko päivän kaupungilla ja jo heti mennessä pissattaa niin on pakko käydä julkisissa vessoissa. Ikinä en ole törmännyt vessaan missä olisi desinfiointi lappuja :o Itse kannan niitä kyllä aina mukana mutta en pönttöjä varten, vaan käsiäni varten :D
Eli jos on pakko käydä niin B. =) Mutta ne kerrat kun käytän julkisia vessoja on niin harvassa ettei niitä kannata edes laskea :D

Mäkin teen lauteet.

On muuten ärsyttävää kun kaikki tekee lauteet ja sitten niitä papereita on se vessakopin lattia täynnä.. Eli heittäkää ne paperit sinne pönttöön, pliis. Joku ne joutuu kuitenkin heittämään. Oli niiin ihanaa olla Lintsillä siivoojana..

Ja jos teiltä tulee pissiä siihen pöntön reunalle niin pyyhkikää se. Se on teidän pissiä ja ei teitä se pitäisi ällöttää. Enemmän seuraavaa kävijää ällöttää se teidän pisu siinä ja pakkohan se on pyyhkiä ennen kuin istuu.

Alkuperäinen kirjoittaja :
Mäkin teen lauteet.

On muuten ärsyttävää kun kaikki tekee lauteet ja sitten niitä papereita on se vessakopin lattia täynnä.. Eli heittäkää ne paperit sinne pönttöön, pliis. Joku ne joutuu kuitenkin heittämään. Oli niiin ihanaa olla Lintsillä siivoojana..

Ja jos teiltä tulee pissiä siihen pöntön reunalle niin pyyhkikää se. Se on teidän pissiä ja ei teitä se pitäisi ällöttää. Enemmän seuraavaa kävijää ällöttää se teidän pisu siinä ja pakkohan se on pyyhkiä ennen kuin istuu.
Niiiin täysin samaa mieltä!! :wave: :D

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Öö...mitä bakteereja te pelkäätte saavanne siitä pöntön reunuksesta? Siis sellaisessa tapauksessa, että se vessa on siisti.

ei ne bakteerit näy paljaalla silmällä eli niitä voi olla oli vessa siisti tai ei. Mutta onhan toi vähän tyhmää, myönnän..

Öö...mitä bakteereja te pelkäätte saavanne siitä pöntön reunuksesta? Siis sellaisessa tapauksessa, että se vessa on siisti.

Siinä on kuitenkin jo tsijoona hikistä ämmää hinkuttanut persustansa. Yäks. Vessapaperin käyttö on helppoa ja nopeaa ja mielikuvitus ei enää laukkaa...

Alkuperäinen kirjoittaja Työäiti:

Siinä on kuitenkin jo tsijoona hikistä ämmää hinkuttanut persustansa. Yäks. Vessapaperin käyttö on helppoa ja nopeaa ja mielikuvitus ei enää laukkaa...

Joo, mutta mitä niistä persuksista sitten irtoo?

Oonko mä ainut joka istuu "ilmassa" ? :ashamed:

muoks. selvennykseksi vielä, että mä alan istumaan ihan kuten kotonaki mutta en vaan istu alas asti, jostain syystä en ilkeä koskea siihen pytyn reunaan :ashamed:

No ainakin hikeä ja ihoa... Mä en myöskään tykkää sählyssä olla kiinni hikisissä miehissä myöskään.

No ainakin hikeä ja ihoa... Mä en myöskään tykkää sählyssä olla kiinni hikisissä miehissä myöskään.

monestihan siinä reunuksella on valmiina veriset ja kusiset adidasraidat, tai sit täällä pohjois-karjalassa on vaan niin löysät lortit ylipäätään et mitä lie smegmaa niis aina tuppaa olemaan.. :$ oikeesti hyi, luulen että ne eritteet ei ole syömäkelpoisia.

Asian vierestä vähän mutta vessajuttu tämäkin. Olin viime keväänä yhdessä musatapahtumassa ja tietty piti käydä vessassa väliajalla. Odotin jonkun vessoista vapautuvan ja niimpä yhdestä vessasta paukahti just sellanen venakko (kuulin hänen puhuvan venäjää kännyynsä) mistä aina vouhkataan, eli vimosen päälle laitettu: upeat hiukset, meikit ja kuteet kauniit, mutta voi luoja sitä pesemättömän perseen lemua! Nenästä piti kiinni pitää nopean toimituksen aikana! Hyi helvetti sentään...

Alkuperäinen kirjoittaja :
Mäkin teen lauteet.

Ja tuli vielä mieleen lisäksi että jos teillä on menkat, niin pyyhkikää ne veriroiskeet pois. En tajua miten ihmiset sitä verta roiskii, mutta kiva mennä vessaan kun sitä verta on siinä istuinrenkaalla... tai pissaa... tai kakkaa. yöks. Ja kuka sen pyyhkii??? Seuraava kävijä tietenkin.

Huolehtikaa omista eritteistänne rakkaat siskot!

Alkuperäinen kirjoittaja hömppö:
Oonko mä ainut joka istuu "ilmassa" ? :ashamed:

muoks. selvennykseksi vielä, että mä alan istumaan ihan kuten kotonaki mutta en vaan istu alas asti, jostain syystä en ilkeä koskea siihen pytyn reunaan :ashamed:

et oo ainoo, mä oon niin laiska että istun myös "ilmassa". Tosi kätevää eikä tartte tuhlata vessapaperia.:D Enkä kastele reunojakaan!:)

Yhteistyössä