Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Wau, ihailtavaa siisteyttä, tuota ei moni jaksa tehdä! :flower:Alkuperäinen kirjoittaja Hotmail:Junttaan leviän perseeni ihan rohkeasti pöntölle ja kun olen saanut hommani hoidettua nuolen reunat tarkasti.
Alkuperäinen kirjoittaja RangaTanga:Siistissä vessassa d, mutta jos on sotkuista, niin laitan paperia pöntön reunalle ennen ku istun
Tylsistytään vaan!Alkuperäinen kirjoittaja Räpätäti:Vessan siisteystasosta riippuen a,b tai d.
Ja tylsistytäänkö yhdessä?!![]()
Pidät sä niillä käsillä itses ilmassa vai istutko vaan niitten päällä koko persauksella?Alkuperäinen kirjoittaja mä:istun käsien päällä.. vaikee selittää mut en ikinä istu pöntölle..![]()
Niiiin täysin samaa mieltä!! :wave:Alkuperäinen kirjoittaja mä:Mäkin teen lauteet.
On muuten ärsyttävää kun kaikki tekee lauteet ja sitten niitä papereita on se vessakopin lattia täynnä.. Eli heittäkää ne paperit sinne pönttöön, pliis. Joku ne joutuu kuitenkin heittämään. Oli niiin ihanaa olla Lintsillä siivoojana..
Ja jos teiltä tulee pissiä siihen pöntön reunalle niin pyyhkikää se. Se on teidän pissiä ja ei teitä se pitäisi ällöttää. Enemmän seuraavaa kävijää ällöttää se teidän pisu siinä ja pakkohan se on pyyhkiä ennen kuin istuu.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Öö...mitä bakteereja te pelkäätte saavanne siitä pöntön reunuksesta? Siis sellaisessa tapauksessa, että se vessa on siisti.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Öö...mitä bakteereja te pelkäätte saavanne siitä pöntön reunuksesta? Siis sellaisessa tapauksessa, että se vessa on siisti.
Alkuperäinen kirjoittaja Työäiti:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Öö...mitä bakteereja te pelkäätte saavanne siitä pöntön reunuksesta? Siis sellaisessa tapauksessa, että se vessa on siisti.
Siinä on kuitenkin jo tsijoona hikistä ämmää hinkuttanut persustansa. Yäks. Vessapaperin käyttö on helppoa ja nopeaa ja mielikuvitus ei enää laukkaa...
No ainakin hikeä ja ihoa... Mä en myöskään tykkää sählyssä olla kiinni hikisissä miehissä myöskään.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Työäiti:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Öö...mitä bakteereja te pelkäätte saavanne siitä pöntön reunuksesta? Siis sellaisessa tapauksessa, että se vessa on siisti.
Siinä on kuitenkin jo tsijoona hikistä ämmää hinkuttanut persustansa. Yäks. Vessapaperin käyttö on helppoa ja nopeaa ja mielikuvitus ei enää laukkaa...
Joo, mutta mitä niistä persuksista sitten irtoo?
Alkuperäinen kirjoittaja Työäiti:No ainakin hikeä ja ihoa... Mä en myöskään tykkää sählyssä olla kiinni hikisissä miehissä myöskään.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Työäiti:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Öö...mitä bakteereja te pelkäätte saavanne siitä pöntön reunuksesta? Siis sellaisessa tapauksessa, että se vessa on siisti.
Joo, mutta mitä niistä persuksista sitten irtoo?
Alkuperäinen kirjoittaja mä:Mäkin teen lauteet.
On muuten ärsyttävää kun kaikki tekee lauteet ja sitten niitä papereita on se vessakopin lattia täynnä.. Eli heittäkää ne paperit sinne pönttöön, pliis. Joku ne joutuu kuitenkin heittämään. Oli niiin ihanaa olla Lintsillä siivoojana..
Ja jos teiltä tulee pissiä siihen pöntön reunalle niin pyyhkikää se. Se on teidän pissiä ja ei teitä se pitäisi ällöttää. Enemmän seuraavaa kävijää ällöttää se teidän pisu siinä ja pakkohan se on pyyhkiä ennen kuin istuu.
Alkuperäinen kirjoittaja hömppö:Oonko mä ainut joka istuu "ilmassa" ? :ashamed:
muoks. selvennykseksi vielä, että mä alan istumaan ihan kuten kotonaki mutta en vaan istu alas asti, jostain syystä en ilkeä koskea siihen pytyn reunaan :ashamed: