G. Kun käyt yleisessä vessassa...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lumiina
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Lumiina

Aktiivinen jäsen
29.10.2005
7 281
0
36
A) teetkö tarpeesi kyykkien reunojen päällä
b) teet lauteet
c) käytät desinfiointi lappuja (jos seinässä on, jos ei ole kaivat laukustasi )
d) istut vaan rohkeasti pöntölle, aivan kuin kotonakin
e) et käy yleisissä vessoissa, vaan pidätät kotiin...
f) jotain muuta kuin yllä luetellut vaihtoehdot

Oma vastaus B ja joo, mulla on vähän tylsää... :ashamed: :D

*muoks, luulin että lauteet on ihan yleisessä käytössä oleva sana, mut ei se sit ollukkaan.. Tarkoittaa siis sitä, että laittaa vessapaperia raunoille. :)
*muoks2 Ei Raunoille vaan reunoille :laugh:

a, b tai d, riippuu vähän tilanteesta tai siis oikeastaan siitä, mikä on wc:n yleisilme. sit oonlukenu, et oikeesti leikkuulaudassa on enempi pöpöjä kun vessanrenkaassa, ni oon mittiny, että ei kai siitä mitään tartu.

Alkuperäinen kirjoittaja humbe:
a, b tai d, riippuu vähän tilanteesta tai siis oikeastaan siitä, mikä on wc:n yleisilme. sit oonlukenu, et oikeesti leikkuulaudassa on enempi pöpöjä kun vessanrenkaassa, ni oon mittiny, että ei kai siitä mitään tartu.
No joo, mä oon kans joskus miettiny tuota että onko ne tosiaan niin likaiset ku yleisesti oletetaan...
Myytinmurtajissahan oli joskus, ettei ne tosiaan ois niin älyttömän likaiset.

Joskus ku menee yleiseen vessaan ni ne reunat on ihan märät! Vaikkei vettä oo lähelläkään... Tästäpä siis olen miettiny että osa naisista varmaan k*seskelee seisovillaan, ku muuten ei oo mahdollista iitä reunoja sil viisiin kastella. :x

Teen lauteet tai ainakin katson että reuna on puhdas ja kuiva ennenkuin istun ja pyyhkäisen jos näyttää märältä.. En pidätä koska olen herkkävatsainen ja yleensä ei pysty pidättämään vaikka haluaisikin jos ei vessaa löydy tarpeeksi pian.

Yhteistyössä