G. Kun käyt yleisessä vessassa...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lumiina
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Puhtaus on aika oleellista!:
Asian vierestä vähän mutta vessajuttu tämäkin. Olin viime keväänä yhdessä musatapahtumassa ja tietty piti käydä vessassa väliajalla. Odotin jonkun vessoista vapautuvan ja niimpä yhdestä vessasta paukahti just sellanen venakko (kuulin hänen puhuvan venäjää kännyynsä) mistä aina vouhkataan, eli vimosen päälle laitettu: upeat hiukset, meikit ja kuteet kauniit, mutta voi luoja sitä pesemättömän perseen lemua! Nenästä piti kiinni pitää nopean toimituksen aikana! Hyi helvetti sentään...

on muakin hävettäny tulla huussista pihalle, kun siellä on haissut jo kun minä menin.. :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja :
Alkuperäinen kirjoittaja :
Mäkin teen lauteet.

On muuten ärsyttävää kun kaikki tekee lauteet ja sitten niitä papereita on se vessakopin lattia täynnä.. Eli heittäkää ne paperit sinne pönttöön, pliis. Joku ne joutuu kuitenkin heittämään. Oli niiin ihanaa olla Lintsillä siivoojana..

Ja jos teiltä tulee pissiä siihen pöntön reunalle niin pyyhkikää se. Se on teidän pissiä ja ei teitä se pitäisi ällöttää. Enemmän seuraavaa kävijää ällöttää se teidän pisu siinä ja pakkohan se on pyyhkiä ennen kuin istuu.

Ja tuli vielä mieleen lisäksi että jos teillä on menkat, niin pyyhkikää ne veriroiskeet pois. En tajua miten ihmiset sitä verta roiskii, mutta kiva mennä vessaan kun sitä verta on siinä istuinrenkaalla... tai pissaa... tai kakkaa. yöks. Ja kuka sen pyyhkii??? Seuraava kävijä tietenkin.

Huolehtikaa omista eritteistänne rakkaat siskot!

Ja kun laittaa käytetyn siteen roskikseen, niin sen voisi kääriä vessapaperiin tai siihen siteen käärepaperiin.

Kun joku ne tosiaan joutuu siivoamaan... :x :kieh: |O

Alkuperäinen kirjoittaja vaimo:
Lauteet?? Vastaukseni on, että jos vessa näyttää siistiltä, voin istua suoraan pöntölle, mutta epäsiistissä vessassa vuoraan reunukset paperilla tarkoin...

Näin mäkin teen. Ja istun aina niin ettei mikään itse naisten jutut osu mihinkää reunalle.

Alkuperäinen kirjoittaja minime:
Alkuperäinen kirjoittaja hömppö:
Oonko mä ainut joka istuu "ilmassa" ? :ashamed:

muoks. selvennykseksi vielä, että mä alan istumaan ihan kuten kotonaki mutta en vaan istu alas asti, jostain syystä en ilkeä koskea siihen pytyn reunaan :ashamed:

et oo ainoo, mä oon niin laiska että istun myös "ilmassa". Tosi kätevää eikä tartte tuhlata vessapaperia.:D Enkä kastele reunojakaan!:)

Yes yes, hyvä etten oo ainut! Se on tosiaan niin helppo ja kätevä eikä reunat oo kastunu multakaan. Samalla saa jalkalihakset treeniä :laugh:

muoks. selvennykseksi vielä, että mä alan istumaan ihan kuten kotonaki mutta en vaan istu alas asti, jostain syystä en ilkeä koskea siihen pytyn reunaan :ashamed:

et oo ainoo, mä oon niin laiska että istun myös "ilmassa". Tosi kätevää eikä tartte tuhlata vessapaperia.:D Enkä kastele reunojakaan!:)

Yes yes, hyvä etten oo ainut! Se on tosiaan niin helppo ja kätevä eikä reunat oo kastunu multakaan. Samalla saa jalkalihakset treeniä :laugh:

Mä tein ennen aina noin.. kunnes kännissä kävi pikku horjahdus ja lopputuloksen voitte arvata.. Nolo..

Aivan, varsinkin, jos on isompi hätä ja maha kovalla!!:D Yleensä kyllä yritän pidättää tuota isompaa hätää kotiin!

Alkuperäinen kirjoittaja Työäiti:
No tietenkin leikin oravaa ja vuoraan pesän vessapaperilla eli teen lauteet. Mä teen niin myös kavereilla ;) Opinpahan tänään uuden verbin "tehdä lauteet"[/quote]Täällä palstalla oppii aina kaikkea uutta ja tärkeää... :D

Alkuperäinen kirjoittaja perskyrpänen:
Alkuperäinen kirjoittaja Puhtaus on aika oleellista!:
Asian vierestä vähän mutta vessajuttu tämäkin. Olin viime keväänä yhdessä musatapahtumassa ja tietty piti käydä vessassa väliajalla. Odotin jonkun vessoista vapautuvan ja niimpä yhdestä vessasta paukahti just sellanen venakko (kuulin hänen puhuvan venäjää kännyynsä) mistä aina vouhkataan, eli vimosen päälle laitettu: upeat hiukset, meikit ja kuteet kauniit, mutta voi luoja sitä pesemättömän perseen lemua! Nenästä piti kiinni pitää nopean toimituksen aikana! Hyi helvetti sentään...

on muakin hävettäny tulla huussista pihalle, kun siellä on haissut jo kun minä menin.. :whistle:
Juu, toi on jotenki noloa... :D Tekis mieli aina sanoa, että: "mä en käyny ku pissillä, joku muu on käyny siellä kakkoshädällä! Älä luule, että mä jätin jälkeeni tuollaisen hajun..." :D |O :D

Yhteistyössä