G: Kumpi parempi häälahja? Auttakee päättämään!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kyy
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Kyy

Aktiivinen jäsen
24.04.2008
7 396
4
36
Kaksi vaihtoehtoa:

1) Hääparin toivomia punaviinilaseja 4kpl + joku hyvä punaviini
2) Lahjakortti johonkin hyvään ravintolaan tai joku viikonloppuloma jonnekin

Itse saatiiin häälahjaksi kaiken mitä listalla toivottiin, mutta yksi kaveripariskunta oli meille hankkinut lahjakortin ravintolaan ja minusta se oli kuitenkin ehdottomasti paras lahja: nimittäin yhteinen aika (kutsuimme vielä ko. parin, jolta lahjan saimme kanssamme ulos ja hauskaa oli). Meille siis oli ihan täydellinen lahja, mutta meillä olikin kaksi pientä lasta kun menimme naimisiin. Tällä parilla kelle lahjaa mietin ei vielä ole lapsia ja heillä on kyllä tapana viettää muutenkin sitä laatuaikaa keskenään. Eli pohdin, onko tuo vaihtoehto 2 heille "liian arkinen" lahjaksi?

Alkuperäinen kirjoittaja pieni sydän:
Itse varmaan valitsisin tuon 1 vaihtoehdon eli pitäytyisin heidän toiveissaan

Tuo viinipullo ei ollut heidän toiveitaan vaan ajattelin sen lisätä pakettiin. jos päädyn vaihtoehtoon 1. Toisaalta he ovat sanoneet, että lista on vain vinkiksi jos ei mitään keksi, joten voi tuoda muutakin..

Alkuperäinen kirjoittaja Tianna:
Kyllä mä ottaisin mieluummin lahjakortin mutta antaisin viinilasit ja viinin. Syy: viinilasit on varmasti toivottuja, mutta musta ravintolailta olis mukavampi.

No onhan se noinkin. Tiedän kyllä, että varmasti nauttisivat myös vaihtoehdosta 2. Morsian on kuitenkin mun erittäin hyvä ystävä ja ollaan tunnettu jo yli 20 vuotta.

Toi ykkönenhän on huomattavasti helpompi toteuttaa, mutta toisaalta haluaisin ehkä nähdä hieman vaivaa näin läheisen ystävän lahjaa varten. Alkaa vaan tulla pian kiire kun jahkaan, häät ovat parin viikon päästä! :whistle:

Yhteistyössä