G: KUMMAT ON PAREMMAT?, BRIO SING VAI EMMALJUNGA CITY CROSS???

vpi
Tykkään noista Brio Singeistä, mutta onko ne ominaisuuksiltaan hyvät käytössä?, haluaisin kokemuksia ja plussia ja miinuksia kyseisitä vaunuista... Liikumme paljon vauvan kanssa kaupoissa, joten onko ne siellä hyvät?, niillä pääsee myös varmaankin kovilla hiekkateillä lenkille....

Eli kummat on paremmat ja miksi?!

Kiitos!!!

:hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart:
 
km
Mä tykkäsin city crosseista. Ne on kans kevyet ja helpot työntää ja ennenkaikkea paljon tukevamman ja paremman oloiset kuin briot. briot meillä oli koko ajan rikki jostain, city crossit ei ikinä.
 
Eiköhän täällä lähes kaikki mammat liputa Emmaljungan puolesta. Mä ottaisin kyl ne Singit, kokemusta ei kummastakaan.

Meillä on Britax Vigour 3+, kolmirenkaiset siis, meidän tarpeisiin oikein hyvät. Ihanan näppärät, kääntyy helposti ahtaissa tilaissa jne. :)
 
km
Alkuperäinen kirjoittaja Empuuu:
Eiköhän täällä lähes kaikki mammat liputa Emmaljungan puolesta. Mä ottaisin kyl ne Singit, kokemusta ei kummastakaan.

Meillä on Britax Vigour 3+, kolmirenkaiset siis, meidän tarpeisiin oikein hyvät. Ihanan näppärät, kääntyy helposti ahtaissa tilaissa jne. :)
Hyvän puolesta kannattaa liputtaa. Itse oon omistanu 5 eri merkkiset ja kyllä Emmaljunga vie voiton kaikista muista. Briot oli kaikkein kauheimmat, jopa halpiskärry carenat oli paremmat niitä.
 
km
Alkuperäinen kirjoittaja ?:
Alkuperäinen kirjoittaja km:
Alkuperäinen kirjoittaja ?:
Osaako joku sanoa, että onko city crossin runko paljon "huonompi" kuin sportin? Onko sport huomattavasti parempi, tukevampi tms?
mikä sport?
No sport runko... Emmaljungiinhan on saatavilla sport ja classic- rungot, sekä tuo city cross... muun muassa.
Ok. itse oon omistanu vain city crossit plus yhdet classic-runkoiset. Kumpiki oli hyviä. Sporteista en osaa sanoa mitään.
 
Vieras
Sport rungon saa tietääkseni vain Edge Duo Combiin, joka on täysin eri malli kuin tuo City Cross.

Emmaljungalla on hyvät nettisivut, joissa pystyy vertailemaan noita eri malleja ja ominaisuuksia.


Ap:n kysymykseen. Nuo mainitsemasi vaunut ovat täysin eri tyylisiä, joten ehkä suoraan vaikea verrata.

Mutta Emmaljungalle pisteet täältä.
 
Puupään Justiina
City Crossit on ihan mahtavat! Olen testannut myös noita kavereiden sport-rungolla olevia ja tuo sport on huomattavasti jäykempi ja painavampi rungoltaan kuin City cross. Sportissa ei ole juuri minkäänlaista jousitusta.
 
JoannaS
Sporteissa on kyllä jousitus, itseasiassa loistava sellainen. Ei hytky työnnettäessä käsiin, mutta myötäilee maastoa. Ralliautoissakin alustaa jäykistetään vaativassa maastossa...

Itse tykkään vielä enemmän Edgen sport rungosta, mutta Crossitkin ovat oikein hyvät!
 
vieras
Eikö ne singit ole aivan järkyn leveät? Olen ollut katsovinani, että hipoo varmaan 70cm:ä??!! Eli jo siksikin City Crossit, mutta meillä on ollut niin paljon kaikkia merkkejä, etten muutenkaan huoli enää muuta kuin Emmaljungaa ja Bugaboota. Briot, Teutoniat, Hartanit ym jää kauas taakse!
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Sssalla:
kääntyvät etupyörät on kyllä kaupoilla parhaat, mutta palstalaiset myy kyllä emmaljungaa kaikille aina 8)
Kääntyvillä renkailla saa paljon kätevämpiäkin rattaita kuin Brio Singit. Itsekin mieluummin käytän kääntyviä, mutta singejä en ottaisi leveytensä ja huonojen Brio-kokemusteni vuoksi. Eli noista valitsisin sen Emmaljungan. Muuten Bugaboon.
 
vieras
kai tääkin on niiin makukysymys, ja kiinni siitä missä liikkuu ja mitä haluu. Mä olen tykännyt käytettynä ostamistani City Crosseista, liikun paljon kävellen ja olleet mainiot. Lapsi myös nukkunut päiväunensa aika lailla vaunuissa. Mä en näistä kärryistä löydä mitään valittamista, paitsi joo...ehkä sen ettei selkänojaa ainakaan näissä minun saa ihan pystyyn. Siinä vaiheessa kun lapsi istuis jo kunnolla jää selkänoja hiukka vinoon ja ainakaan mun lapsi ei oo tykäännyt kun ei saa istumiseen tukea, vaan joutuu könöttämään takakenossa esim alamäissä...
 
?
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Sport rungon saa tietääkseni vain Edge Duo Combiin, joka on täysin eri malli kuin tuo City Cross.

Emmaljungalla on hyvät nettisivut, joissa pystyy vertailemaan noita eri malleja ja ominaisuuksia.


Ap:n kysymykseen. Nuo mainitsemasi vaunut ovat täysin eri tyylisiä, joten ehkä suoraan vaikea verrata.

Mutta Emmaljungalle pisteet täältä.
Juu, sepä se kun pitäisi päättää city crossin ja edgen/mondialin- sport rungon välillä. Cc:t olisi pienet ja näppärät, sport- rungolliset menisi pidempään koppa-aikana ja edgessä tuntuu olevan parempi koppa. Ovat vaan isommat=hankalammat matkusteltaessa.

Mun mielestä Emmaljungan sivut ovat monessa suhteessa sekavat ja puuttellisen oloiset. Ja parhaiten sitä kai kokemuksia kuulee käyttäjiltä :) Emmaljunga tuskin itse sanoo, "Tämä runko on kevyt ja hepponen, ei tunnu laadukkaalta..."
 
vieras
Tyylikäs ulkonäkö ei paljon auta, kun renkaiden alla on muutkin kuin asvalttia...

Suosittelen Emmaljungaa...
...mun silmään myös ne tyylikkäämmät, mutta mulle tärkeämpiä kriteerejä on käytettävyys, turvallisuus ja laatu.
 
lalalaa
Meillä Brio Singit olleet 4kk käytössä, ollaan tykättty tosi paljon - ja kävelty on paljon; kaupoissa, hiekkateillä ja asfaltilla. Ei mitään moitittavaa laadussa ja ulkonäkö on tosi kiva.
Emmaljungat oli edellisellä lapsella ja niitä sai käyttää liikkeesa korjattavana kolme kertaa... Brioista pidän enemmän!
 

Yhteistyössä