Mä ilmoitin miehelle et jos joskus lapsi meille tulee niin sukunimi on mun eikä se siihen mitään sen kummempaa sanonu. Ja sukulaiset ei ole asiaa mitenkään kommentoinu.Alkuperäinen kirjoittaja Snoopy:Jatkokysymystä äidin sukunimeen päätyneille; Oliko miehen mielestä ihan ok, entä sukulaiset?
Meillä ihan sama homma, naimisiinmenoa myötenAlkuperäinen kirjoittaja Nenni:Samalla linjalla oltiin meilläkin, tyttö sai äidin sukunimen ja seuraavat lapset tulevat saamaan sen myös. =) Naimisiinmenosta ollaan puhuttu, mutta ei kiirettä eikä sen kummempia suunnitelmia sen suhteen ole ollut enää.
mä vaan ilmotin että vauva tulee sitte mun nimelle ja mitä se sukulaisille kuuluu kenen nimellä se vauva on. jos mies haluaa vauvan omalle nimelleen ni kosis :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja Snoopy:Jatkokysymystä äidin sukunimeen päätyneille; Oliko miehen mielestä ihan ok, entä sukulaiset?
Meillä kans esikoinen sai tästä(kin) syystä isän sukunimen. Omaa en ois halunnu antaakaan, koska oon sitä ikäni inhonnu. Ja kun oli aikomus mennä naimisiin vaikka päivää eikä vuottakaan oltu päätetty...Alkuperäinen kirjoittaja Arjaana:Sama täällä. Sitten vielä ajatuksena oli se, että kun tarkoitus olisi mennä tulevaisuudessa naimisiin niin olisi sitten kaikilla sama sukunimi. (tosin taidan ottaa yhdysnimen kun en halua luopua erikoisesta sukunimestäni )Alkuperäinen kirjoittaja pupu tupuna:kuin myösAlkuperäinen kirjoittaja chrissy:isän nimi annettiin. se oli jotenki niin itsestäänselvää...