En ainakaan minä.
manna 25.09.2009 #4 juu, ettei rasvat härskiinny. nykyään vaan juodaan niin paljon, että säilyis varmasti jo kuivakaapissakin.
juu, ettei rasvat härskiinny. nykyään vaan juodaan niin paljon, että säilyis varmasti jo kuivakaapissakin.
minä 25.09.2009 #6 Minä säilytän jääkaapissa. Meillä menee sitä niin vähän, ja kuulema säilyy siellä paremmin. Jos kahvia juotais niinku "normaali ihmiset", ni sit varmaan en.
Minä säilytän jääkaapissa. Meillä menee sitä niin vähän, ja kuulema säilyy siellä paremmin. Jos kahvia juotais niinku "normaali ihmiset", ni sit varmaan en.
Mia 25.09.2009 #7 Minä, koska keitän sitä yleensä vain viikonloppuisin. Pysyy paljon tuoreemman makuisena.
ap 25.09.2009 #8 Alkuperäinen kirjoittaja tyy: Tästä oli jo ketju hetki sitten. Ei jaksais samaa jankata vartin välein. Click to expand... Näytätpä jaksavan. Psst, etusivulla ei näkynyt vastaavaa ketjua, joten turha vinkua.
Alkuperäinen kirjoittaja tyy: Tästä oli jo ketju hetki sitten. Ei jaksais samaa jankata vartin välein. Click to expand... Näytätpä jaksavan. Psst, etusivulla ei näkynyt vastaavaa ketjua, joten turha vinkua.
miljoonakala 25.09.2009 #12 Minä. Mut jos jääkaappi hulluntäynnä esim. juhla-aikoina niin sitten pöydällä.