Ymmärtäähän sen jo ilman kuvaakin! Sitäpaitsi vehkeen koko ei näy kuvassa. Olen tatuoitu jätkä!
"Olen tatuoitu jätkä!" 30.12.2013 #26 Ymmärtäähän sen jo ilman kuvaakin! Sitäpaitsi vehkeen koko ei näy kuvassa. Olen tatuoitu jätkä!
Professional Griefer 30.12.2013 #27 Pessimisti Aries myös muistaakseni on aika komia, Kepsis myös. (enkä ota vastaan tästä mitään enpäs, oon ruma -kommentointia, kepukka :kieh Ei oo kyllä moni mies kuvaansa täällä esitelly. Juttujen perusteella pidän monestakin, Isämies on hulvaton. Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen: 30.12.2013
Pessimisti Aries myös muistaakseni on aika komia, Kepsis myös. (enkä ota vastaan tästä mitään enpäs, oon ruma -kommentointia, kepukka :kieh Ei oo kyllä moni mies kuvaansa täällä esitelly. Juttujen perusteella pidän monestakin, Isämies on hulvaton.
Pessimisti 30.12.2013 #28 "Komein mies juttujen perusteella." Kuulostaa kyllä aika mielenkiintoiselta titteliltä Mutta äänestän Isämiestä. Jostain syystä assosioin hänet mielessäni sellaiseksi vanhan ajan herrasmieheksi. Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen: 30.12.2013
"Komein mies juttujen perusteella." Kuulostaa kyllä aika mielenkiintoiselta titteliltä Mutta äänestän Isämiestä. Jostain syystä assosioin hänet mielessäni sellaiseksi vanhan ajan herrasmieheksi.
"Love" 30.12.2013 #29 Komein mies juttujen perusteella. Vielä kun muistaisi sen yhden.. muut suosikit ovat MIES!, Aries ja se, joka asuu lapissa. :ashamed:
Komein mies juttujen perusteella. Vielä kun muistaisi sen yhden.. muut suosikit ovat MIES!, Aries ja se, joka asuu lapissa. :ashamed: