G:Kuka palstalainen eroaa seuraavaksi?

  • Viestiketjun aloittaja gallup
  • Ensimmäinen viesti
minä tässä.
Voin nyt olla ihan väärässä, älkää kivittäkö. En oo niin kiinnittäny huomiota tälläsiin, mut nyt kun alko miettimään niin mulla on sellainen mielikuva, että Peyote ois täällä eniten silloin kun lapset todennäköisesti on koulussa ja no sitä en tiedä mihin aikaan Peyoten mies käy töissä, mutta silti. Toki nyt on lapset varmaan kesälomalla koulusta ainakin.

Oikeestaan en edes tiedä miksi tätä kirjoitan, koska mulle on oikeastaan aika hemmetin sama viettääkö Peyote aikaansa enemmän täällä vai perheensä kanssa. :D Minä vietän aikaa PALJON täällä<3
 
kun hän itsekin osallistui
Mua käy sääli Krutin perhene lisäksi myös hänen työnantajansa. Ukko on täällä aamusta yömyöhään. Käsittääkseni monta lastakin, nuorimmainenkin suht pieni vielä. Mahtaako vaimo ja pomo todellisuudessa tietää, paljonko ukko oikeasti täällä asuu esim.(firman luurilla työaikana). Vikittelee nuorempia, rekattuja naispalstalaisia ja on olevinaan muka sovinistisen vitsikäs, vaikka todellisuudessa jutut aiheuttaa lähinnä myötähäpeää. (vaimo parka)
 
ihanko tosissaan
Alkuperäinen kirjoittaja kun hän itsekin osallistui;29993337:
Mua käy sääli Krutin perhene lisäksi myös hänen työnantajansa. Ukko on täällä aamusta yömyöhään. Käsittääkseni monta lastakin, nuorimmainenkin suht pieni vielä. Mahtaako vaimo ja pomo todellisuudessa tietää, paljonko ukko oikeasti täällä asuu esim.(firman luurilla työaikana). Vikittelee nuorempia, rekattuja naispalstalaisia ja on olevinaan muka sovinistisen vitsikäs, vaikka todellisuudessa jutut aiheuttaa lähinnä myötähäpeää. (vaimo parka)
ihanko tosissaan uskot että sillä vaimo ja työpaikka on? voi sua rukkaa, sääliksi käy moiset hyväuskoiset
 
Alkuperäinen kirjoittaja kun hän itsekin osallistui;29993337:
Mua käy sääli Krutin perhene lisäksi myös hänen työnantajansa. Ukko on täällä aamusta yömyöhään. Käsittääkseni monta lastakin, nuorimmainenkin suht pieni vielä. Mahtaako vaimo ja pomo todellisuudessa tietää, paljonko ukko oikeasti täällä asuu esim.(firman luurilla työaikana). Vikittelee nuorempia, rekattuja naispalstalaisia ja on olevinaan muka sovinistisen vitsikäs, vaikka todellisuudessa jutut aiheuttaa lähinnä myötähäpeää. (vaimo parka)
Ihan täyttä saipaa! Antaisin hylsyn sun tiimarinvihostas. Sun virheellinen arvio tuottaa todellista myötähäpeää.

Mistä näitä sikiää, voi hyvää päivää!:O
 
[QUOTE="joojoo";29993379]joojoo möhömaha, kyllä sun tarina tiedetään jo[/QUOTE]

Laitetaanko mahat esiin? Katotaan kummalla on möhömpi?
 
Finnish Möhömaha contest 2014, jeeeee!!!

Ja sit ihmetellään miks palstalla viihtyy niin hyvin. :D
Saanks mää osallistua kanssa, vaikka en Suomessa asukaan?

Ja harmaille tiedoksi: kannattais harjoitella sisälukutaitoa. Tässä ketjussa ei ole kyse siitä, kuka päivystää palstalla eniten, vaan siitä, kuka eroaa seuraavaksi.

Saksamamma tuskin, koska sillä on niin hyvä mies.
 
Saanks mää osallistua kanssa, vaikka en Suomessa asukaan?

Ja harmaille tiedoksi: kannattais harjoitella sisälukutaitoa. Tässä ketjussa ei ole kyse siitä, kuka päivystää palstalla eniten, vaan siitä, kuka eroaa seuraavaksi.

Saksamamma tuskin, koska sillä on niin hyvä mies.
Kyllä, sun maha on alkujaan suomalainen maha vaikka ulkosuomalainen oletkin. :flower:

Mä voin osallistua skaban arpimaha-osakilpailuun. Tosin kamera meni rikki just äsken, miten sattuikaan... :snotty:
 
Alkuperäinen kirjoittaja TTu mikä neiti;29993540:
Tästäkään et selvinnyt ilman taustatukea?
[video=youtube_share;QeBmXuOkBro]http://youtu.be/QeBmXuOkBro[/video]
 
Kyllä moni on tähän palstaan koukussa ja tämä vie ison osan elämää. Kun jatkuvasti pitää kurkkia,että mitä nyt ja kommailla . Tiedän koska olin itsekin koukussa.
Luijan kiitos pääsin eroon ja nyt voin vain ihmetellä miksi olin niin selkärangaton. :(

Tämä aihe on muuten tabu äitipalstoilla. Kaikki sanoo että oma palstailu ei häiritse muuta elämää tai lapset esim jää joskus vähän paitsioon,kun luuri tai näyttö vie huomion . Kuitenki asia jota kantsis miettiä itsekunkin toisinaan. :)
 

Yhteistyössä