G: Kuka oli ensimmäinen ihastuksesi ja kauanko olit ihastunut häneen? =D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tytsi-89
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
näitä lisää.. ite olin eka ja toka luokalla ihastunut semmoiseen poikaan, teemu oli niin söpö että ei sen söpömpää ollutkaan silloin missään. oltiin parhaita kavereita ja pussattinkin ja oi eetä kun oli ihanaa.

Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:
Siis ensimmäinen ihastus, jonka muistat ja minkä ikäinen olit? Mä ihastuin 8-vuotiaana tulisesti samanikäiseen naapuripoikaan ja ihastus ei ole valitettavasti mennyt ohi vieläkään :ashamed: :D Aina kun näen tämän tyypin niin tulee perhosia vatsaan B)

:D moi, Tytsi!
mitä kuuluu? :heart:

Mä ihastuin tokaluokalla vuotta nuorempaan naapurin poikaan. Lähettelimme melkein koko ala-asteen ajan toisillemme rakkauskirjeitä. Sinä kesänä kun olin menossa kuudennelle, poika ja tämän perhe muuttivat toiselle paikkakunnalle, kauas. Seitsemän vuotta myöhemmin, kun oli 18 ja poika 17, vietimme ihanan uudenvuoden yhdessä. Siitä on nyt aikaa yli viisi vuotta, eikä sen jälkeen olla oltu yhteyksissä tai nähty. En kaipaa häntä.

Rakastuin kasiluokalla seiskaluokkalaiseen Arttuun. "Seurustelimme" muutaman kuukauden, olimme erossa ja taas "seurustelimme" jonkin aikaa. Ysiluokalla seurustelin toisen pojan kanssa, mutta petin tätä koko 11kk kestäneen seurustelumme ajan Artun kanssa. Menetin neitsyytenikin Artulle, vaikka olin oikeasti toisen tyttöystävä.
Lopulta meni välit poikki molempien poikien kanssa.
Artun tapasin sitten vuosia myöhemmin, omissa polttareissani. Siitä alkoi taas meidän salasuhde, joka kesti neljä vuotta. Vime syksynä lopetin suhteen, ja viimeisen niitin naulasimme viime huhtikuussa. Sen jälkeen emme ole nähneet tai mitään. Poistin hänet puhelimestanikin.

Olen ihastunut meidän luokan yhteen poikaan.<3 se on vaan ongelma että en kyllä iki päivänä uskalla kertoa sitä hänelle, vaikka pojat yrittävät kiusata minua että kertoisin kuka se on. Saa nähdä kauanko tätä on ilmassa ja jaksanko enään pidätellä sitä sisällä. :)

ENSIRAKKAUTTA ILMASSA? :D

Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:
Siis ensimmäinen ihastus, jonka muistat ja minkä ikäinen olit? Mä ihastuin 8-vuotiaana tulisesti samanikäiseen naapuripoikaan ja ihastus ei ole valitettavasti mennyt ohi vieläkään :ashamed: :D Aina kun näen tämän tyypin niin tulee perhosia vatsaan B)

miten osasitkin kysyä tätä sillä olen aivan samaa miettinyt paljon lähiaikoina. Ihastuin naapurinpoikaan jo ala-asteikäisenä ja osittain samojen sukulaisten johdosta näimme paljon, mitään sukua edes kaukaista emme ole. Hän on ainoa miespuolinen ihminen joka on saanut melkein jalat alta pelkällä katseella. Olemme pari kertaa suudelleet ja ne suudelmat ovat sellaisia joita mietin takuulla vielä kiikkustuolissakin. En ole nähnyt häntä kymmeneen vuoteen, sitä ennen näimme säännöllisesti ja olimme kavereita sekä kännissä aina vihjailtiin puolin ja toisin ja ne pari pusua vaihdettiin. Se mikä ihmetyttää on se että miksi hän säännöllisesti tunkee uniini vieläkin, komeana niinkuin silloin ja aina tunteita on niissä unissa pelissä? Mieheni kanssa seurustelun aloittaminen vei meidät aikoinaan erilleen, haikailin vielä seurustelumme alkuaikoina tämän ihastuksen perään mutta sitten luovutin ja totesin että olen löytänyt ihanan elämänkumppanin jonka kanssa olenkin ollut pian 20 vuotta. Onkohan jotain asioita käsittelemättä ja tuntisinkohan samat perhoset vatsassa jos näkisin hänet nyt uudelleen, tiedän missä hän asuu, en vaan ole koskaan törmännyt vaikka olemme samalla paikkakunnalla.

Semmonen yksi Kalle, joka oli lyhyt ja harrasti telinevoimistelua. En muista kauanko olin häneen ihastunut, ehkä koko yläasteen? Mutta toinen, johon ihastuin samoihin aikoihin, oli yksi Veikko, jolla oli leveä ja littana nenä. Hänestä tykkäsin monta monta vuotta. Saatan vieläkin vähän tykätä, mutta korostaisin, että en enää kuvittele, että me päädytään yhteen. :D

No mun muistaakseni eka "ihastukseni" tuli leiriltä kun olin joku 11w. tykkäsin hänestä noin vuoden sen jälkeen ja kyllähän mä häneen pidin yhteyttä kännykällä ja netissä. se oli niin sanotusti pientä "seukkaamista". sitten alettiin "kyllästyy" toisiimme ja hän löysi toisen tytön.

Eka oli Jani eskarissa, oltiin aina pusuhippaa :heart: Sitä kesti luultavasti koko eskarin ajan kun en ainakaan muista sieltä ketään toista ihastusta. Epulta lähtiin ihastuinki sitten miltei päivittäin eri poikaan :D

Eka poikkis oli Aki viikillä, eka teinirakkaus Henkka ysillä ja eka ja ainoa tosirakkaus nykyinen kultsini :)

Kolmannelta luokalta alkaen olin ihastunut yhteen söpöön ja kivaan poikaan meidän luokalla. Sitä kesti monta vuotta. Tiesi kyllä varmasti, mutta se jäi yksipuoliseksi jutuksi. x)

En muista että olisin pienenä silleen ihastunut kehenkään. Ehkä silloisessa kyläkoulussa ei ollut hyviä kandidaatteja :D
Yläasteella sitten taas ihastuin suurinpiirtein jokaiseen meidän luokan poikaan (salaa yksikseni, ei niin että kukaan siitä tietäisi). Tosin edelleenkin kun katselen luokkakuvia, niin täytyy sanoa että juuri meidän luokalle oli jostain syystä pistetty kaikki atleettisimmat ja parhaimmannäköiset äijät.

Vasta vissiin 16-vuotiaana aloin tapailemaan yhtä poikaa (huono idea), ja samoihin aikoihin taisi kunnon ihastumisetkin alkaa.

minun ensi ihastus alkoi ensimmäisellä luokalla..nimesin meidän entisen kissankin hänen mukaan!..ah sitä nuorta rakkautta..juoksin hänen perässä kaikki välitunnit jne. Oli ison maatilallisen poika..vielä muutama vuosi sitten vanhempanikin koittivat saada minua ottamaan häneen taas yhteyttä..että "pääsis tytär lehmiä kaitsemaan"..:)

Ensimmäinen ihastus oli 6. luokalla. Meidän kuoron rumpalipoika :)

Ensimmäinen pitkäkestoinen OIKEIN KUNNON IHASTUS alkoi seiskalta kestäen lukion loppuun. Oi sitä söpö poikaa.... Miten sitä voikaan tyttö olla niin sekaisin ja niin pitkään??? Ehkä asiaa edesauttoi, että taisi se poikakin olla ainakin jossain vaiheessa ihastunut, mutta kumpikaan ei koskaan saanut tehdyksi asian eteen mitään isoa siirtoa.

Mun ensi-ihastus oli eräs melkein naapurissa asunut poika, olin 3v vasta kun kuulemma jo tulisesti häneen tykästyin, poika mua pari vuotta vanhempi :) Ensi suudelman koin aikoinaan hänen kanssaan ja noin 15v sen jälkeen menetin hänelle neitsyyteni.

Emme ole ikinä seurustelleet, emme oikeastaan edes tapailleet, todella satunnaisesti törmänneet joskus toisiimme ja aina on kipinät lennelleet, olemme tapelleet, suudelleet.. hyvin vaikea selittää, kaikinpuolin hyvin intohimoinen suhde meillä ollut toisiimme vaikkemme koskaan ole olleet yhdessä tai mitään.

Nyt hän asuu toisella puolen maailmaa ja mulla on oma perhe jo ja aina hymy nousee huulille kun tuota tyyppiä muistelen :)

Ainiin, olin kyllä ihastunut salaa (tai ehkä vähemmän salaa) reilusti vanhemman isosiskoni luokkalaisiin. En koskaan heitä livenä nähnyt, vaan luokkakuvia vain tuijotin ja huokailin. Ihania punk-henkisiä äijiä, pitkätukkia ja vihreiksi värjättyjä keesejä, niiiiin cooleja koviksia kaikki!!

Ja sitten, yli 10 vuotta myöhemmin aloinkin seurustelemaan yhden tämmöisen ihastuksen kanssa. Oli kyllä todella outoa ja huvittavaa lukea omia ala-asteella kirjoittamia pieniä muistiinpanoja näistä henkilöistä. voi että on ikävä niitä vaalenpunaisia laseja jotka taisi olla jatkuvasti silmillä silloin pienenä :D Todellisuus on niin karu.

Ensimmäinen ihastukseni oli suurisilmäinen Matti ekalla luokalla. Matti istui vieressäni vain syyslukukauden, koska muutti Pihlajamäkeen ja toiseen kouluun. Kaipaamaan jäi 7-vuotias vihreäsilmäinen kiharapää.

Lukioilaisena tapailin yhtä Anttia, mutta aloin kuitekin seurustelemaan lopulta toisen pojan kanssa, joka on nykyisen aviomieheni. Näin n. viikko sitten sattumalta Antin n. 1-v pojan kanssa kaupungilla. Mulle tuli jotenkin outo olo, ehkä hieman mustasukkainenkin olo, jollain lailla. Itsehän sen jätin ja noista tapahtumista on aikaa jo yli 10v. Itselläkin on hyvä ja pitkä suhde takana, kaksi lasta. Jotenkin ensirakkaus pysyy aina mielessä.

olin koko yläasteen yhden tuomaksen kans,ai että se oli ihana:) <3 ja ois varmaan vieläkin mut se muutti pois.. :( näin sen kesällä vaikka aikaa "pakollisesta" erostamme on noin 10vuotta ,tuli jotenkin haikea tunne... ja outo..voisin jopa olla vielökin sen kans:D mut on mulla silti ihana mies ja 3 lasta sen kans ,että eipä siinä,mut se vaan oli mun kunnon eka ihatus ja jotenkin aina salassa sydämessä:)

Villeen yläasteen seiskalla, Ville oli ysillä. Oli meidän välillä pientä viritystä, mutta kummatkin oltiin liian ujoja siihen, että asiat oikeasti olisi edenneet. Sen jälkeen ollaan kuljettu omia teitämme (ja ainakin mun on käynyt tosi hyvin :D ).

Mie ihastuin 5 luokkalla yhteen Leevi poikaan jonka kanssa olen samalla luokalla kaksi vuotta olen jo ollut ihastunut siihen olemme olleet tanssi parina silloin ihastuin häneen

Yhteistyössä