G: Kuka oli ensimmäinen ihastuksesi ja kauanko olit ihastunut häneen? =D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tytsi-89
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

tytsi-89

Aktiivinen jäsen
27.04.2007
20 996
11
38
Siis ensimmäinen ihastus, jonka muistat ja minkä ikäinen olit? Mä ihastuin 8-vuotiaana tulisesti samanikäiseen naapuripoikaan ja ihastus ei ole valitettavasti mennyt ohi vieläkään :ashamed: :D Aina kun näen tämän tyypin niin tulee perhosia vatsaan B)

Mä muistan ensimmäisen OIKEAN ihastukseni kuudennelta luokalta. :heart: "Seukattiinkin" jonkun aikaan, ensimmäisen suudelmani olen häneltä saanut.
Hänellä on nykyisin lapsi yhden missin kanssa. :D :D

Mä en muista mun ensi ihastusta :o Mutta se minkä muistan oli 13-vuotiaan yksi Petri johon olin ihastunut hmm, pari vuotta. Jossain välillä seurusteltiin ruhtinaalliset 4 kk :D

miksi et pongaa itsellesi naapurin poikaa??
mun ihastus oli muistaakseni 7-luokalla ja sain koulun discossa tanssia hitaan hänen kanssaan :heart: mutta paria meistä ei koskaan tullut....tämä kyseinen poika on nykyäänkin poikamies,valitettavasti pultsari :whistle:

Mä luulen, että se ensimmäinen kunnon ihastus ei varmaan hevillä unohdu. Musta olis niin ihanan romanttinen ajatus, että joskus tulevaisuudessa seurustelisin tämän lapsuuden ihastuksen kanssa :heart: :DHassua, että joku voi olla ihastunut samaan ihmiseen sekä 8-että 19-vuotiaana, pitäisköhän huolestua? :snotty:

6 vuotiaana serkkujen luona oli heidän tuttavaperhe, joilla mua 3 v. vanhempi poika, tosi hyvännäköinen, tumma, (hih, oma mies on vaalea)muistan ne perhoset vatsassa... :heart:

hänellä nykyään 2 lasta ja naimisissa

Oiskohan ollu kuudennella, samalla luokalla oleva poika. :) Se kirjotti miulle rakkauskirjeitäkin ja piilotti kenkään :D

mut sit joskus 15kesäsenä ihastuin todellakin korviani myöten nykyiseen mieheeni. Silloin ei mitään kummempia ollut mutta 4vuotta sen jälkeen roihahti vakavammaksi :heart:

Mullakin oli Petri niminen ihastus =) Ettei nyt vaan ois sama?? ;) Mut mäpä olin ihastunut siihen 8 vuotta, aika säälittävää.. Alko yläasteella, oli pientä parin viikon seurustelua ja that's it. Vasta sitten jälkeenpäin tajusin että olinkin ihastunut sellaseen haavekuvaan, en juuri siihen ihmiseen.

Alkuperäinen kirjoittaja sisukasmami:
miksi et pongaa itsellesi naapurin poikaa??
mun ihastus oli muistaakseni 7-luokalla ja sain koulun discossa tanssia hitaan hänen kanssaan :heart: mutta paria meistä ei koskaan tullut....tämä kyseinen poika on nykyäänkin poikamies,valitettavasti pultsari :whistle:

Se on semmonen traaginen rakkaustarina, että olen koko ikäni ollut yksipuolisesti ihastunut tähän kyseiseen poikaan :D Edes hitaita en ole tanssinut hänen kanssaan :'( Toivossa on hyvä elää, eihän sitä vielä tiedä, vaikka joskus tulevaisuudessa löytäisimme toisemme ;)

ehkä ensimmäinen kunnon ihastus/rakastuminen oli 13v kun aloin seurustelemaan yhden pojan kanssa. olimmekin yhdessä kaksi vuotta melekin joka ikinen päivä.'jopa neitsyytemme menetimme toisillemme.

pian tuon eron jälkeen tapasin oman mieheni :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:
Mä luulen, että se ensimmäinen kunnon ihastus ei varmaan hevillä unohdu. Musta olis niin ihanan romanttinen ajatus, että joskus tulevaisuudessa seurustelisin tämän lapsuuden ihastuksen kanssa :heart: :DHassua, että joku voi olla ihastunut samaan ihmiseen sekä 8-että 19-vuotiaana, pitäisköhän huolestua? :snotty:

no mun ensi ihastus (siis kunnon ihastus) alkoi kolmosella. viitosella me alettiin seukkaamaan ja seurusteltiin (silleen lapsekkaasti, eli ei mitään vakavaa seurustelua, edes pusuja ei vaihdettu) puolisen vuotta. kutosella vasta tää mun ihastus hälveni :) No enää en sen kanssa seurustelisi, vaikka onhan tuo hauska muisto. Samalla luokalla ollaan oltu ihan lukion loppuun asti.

Eli en allekirjoita tuota : ensi-ihastusta ei unohda. Mä unohdin. Mutta ensi rakkautta ei unohda. Mä rakastuin seiskalla yhteen poikaan.. olin siihen joskus about 7v:nä vähä myös ollu ihastunu mutta eihän tuo mitään isoa sen ikäsenä vielä ollu :D Salaa sitä katselin ja ysin alussa viimein uskalsin tunnustaa.. mut se ei vastannu mun tunteisiin.. Nyt siitä on jo vuosia ja oon naimisissa mutta kyllä mä silti muistan sen tunteen.. ja mietin joskus millasta elämä olis jos sen kanssa olisin yhdessä. Sellainen pieni kaipuu on entiseen kun meidän suhteessa on jo vähä toi ensihuuma kuitenki ehtiny hälvetä :D (tämäki suhde on mun eka kunnon seurustelusuhde eli kenenkään muun kanssa en oo alkuhuumaa kokenut).

Tää mies on edelleen sinkku ja meidän ystävä. Ihana ihminen edelleen. Ja komea :p vaikkakin kavereita vaan ollaa nniin aina sitä saa muistella :D

Semmone "pikkuihastus", oli 4. luokalla, Matti. Nyt voi naureskella sille, koska se on vähä semmone kumma tyyppi ainaki nykyään, olemukseltaan ja vaatetukseltaanki. Mut nero suorastaan, oikeasti! Matikassa ainaki ja muissa semmosissa. Tosi pitkälle pääsee vielä tuo tyyppi.

Eka seurustelu oli sit yhen toisen neron kans, se tyyppi pääsee kans pitkälle, ainaki rahamaailmassa. Niin nörtti etten toista tunne...on voittanu matikkakilpailuja ja jotain atk-kilpailuja. Siitä oisin saanu rikkaan miehen. :D

Toni-niminen söpöliini joka oli samalla luokalla (tämä siis 1-2lk). Se ei kyllä mua juuri huomannut ja kaikki muutkin tytöt tykkäs siitä. Ruskeat silmät ja tumma tukka, on myös nykyisellä aviomiehelläni... :)

Mun ensimmäinen KUNNON ihastuminen oli isosiskon koulukaverin pikkuveljeen. Oltiin 12v ja "seukattiin" ja oltiin kirjeenvaihdossa, thihii,,, Sitä onnea kesti puoli vuotta. Siiten vierähti kuusi vuotta eteenpäin ja törmättiin autokoulussa uudestaan ja sitten baarissa ja lempi leimahti ihan oikeassa mittakaavassa =) . Siinä välillä ei siis nähty. Nyt ollaan oltu yhdessä 14 vuotta joten aika kestäväinen ensirakkaus mulla :heart:

Mä en muista mun ihastuksia ennen ensirakkautta. Olikohan niitä? Ei ilmeisesti järin vakavia. :D

Ei kun päiväkirja, hyvä että joku mainitsi sen!!
Mä muistan kirjoittaneeni joskus naapurin jussista, ramista, luokkakaveri karrista, samista (nää ei ole nyt missään erityisessä järjetyksessä), artusta, ja sitt oli yks mutt mikäköhän hitto sen nimi oli.... markku?? Ja sitt oli jani, sen kanssa muka vähän seukkailtiinkin, ja pasi, mutt pasista tuli kyll ihastus vasta myöhemmin kun mulla oli jo neiti ja kaikki, sitä ennen oltiin vaan frendejä. :D

Oikeasti mä ihastun ihan tolkuttoman helposti, mutta toisaalta erotan myös helposti sen ett kuinka vakavaa se mun ihastuminen on: ainoastaan kaksi kertaa elämässäni olen ollut niin ihastunut, että oireetkin on olleet sen mukaisia (ihan fyysisiäkin, pahaa oloa, syömättömyyttä, itsensä piiskaamista ihme suorituksiin jne). Ja ensirakkaus oli toinen niistä. Toinen... :D

mun eka ihastus oli jo kolmannella luokalla ja jatkui aina kasiluokalle asti kunnes poika muutti muualle, voi sitä pettymystä silloin... :D Eka seurustelusuhde oli 18 vuotiaana

Ei aavistustakaan! Mä olen aina ollut herkkä ihastumaan ja innostumaan ihan mistä tahansa. Ja yleensä mun innostukseni ei kauan kestä. Eka ihastus, jonka oikeasti muistan, on riparikesältä, mutta kyllä kai mä nyt ennen sitäkin olen ollut ihastunut vaikka kuinka monta kertaa..?

Tummatukkainen ja tummasilmäinen Miro. Olimme tuolloin neljännelle luokalla ja leirikoulussa. Ihastus tosin laantui muutama viikko leirikoulun jälkeen, ja sitten seuraava ihastus samaisella neljännellä luokalla oli vuotta nuorempi Eetu! :)

Mä oon aina ollu kova ihastumaan :D Ensimmäisen muistan (koska oon saanu kuulla siitä monta vuotta jo ja kuulen varmasti aina....) Ihastuin palavasti isosiskoni parhaan kaverin veljeen, joka oli (ja on siis vieläkin) mua 4v vanhempi. Kimmoa aina kyselin ja sen perään haikailin....olin ite sillon 3-4vuotias :heart:

Tarhassa ihastuin myös yhteen Ilpoon siinä samassa iässä, mutta se ei ollu mitään verrattuna Kimmoon...

Yhteistyössä