laiska
Oon lukenut, että pitäisi vaihtaa kahden viikon välein. Mutta meillä vaihdetaan kyllä neljän viikon...
sama, en nyt päiviä laske, mutta kutakuinkinAlkuperäinen kirjoittaja IloIrtiElämästä:Kahden viikon välein
Onko sulla paljon saman sarjan lakanoita vai eriparia? Näin painajaisen kun joku oli vaihtanut lakanani ja kaikki eriparia. Kylläpä hermostuin siia unissani.Alkuperäinen kirjoittaja minä:Tyynyliinat joka vko, muut petivaatteet 2:n vkon välein..
Siis tää onAlkuperäinen kirjoittaja niin makaa kuin petaa:Onko sulla paljon saman sarjan lakanoita vai eriparia? Näin painajaisen kun joku oli vaihtanut lakanani ja kaikki eriparia. Kylläpä hermostuin siia unissani.Alkuperäinen kirjoittaja minä:Tyynyliinat joka vko, muut petivaatteet 2:n vkon välein..
Meillä taas on niin paljon tyynyjä sängyssä (5 kpl), että on pakko aina laittaa myös muunlaisia kuin pussilakanoiden kanssa samaa sarjaa olevia tyynyliinoja.Alkuperäinen kirjoittaja niin makaa kuin petaa:Onko sulla paljon saman sarjan lakanoita vai eriparia? Näin painajaisen kun joku oli vaihtanut lakanani ja kaikki eriparia. Kylläpä hermostuin siia unissani.Alkuperäinen kirjoittaja minä:Tyynyliinat joka vko, muut petivaatteet 2:n vkon välein..