g:kuinka usein seksiä?

  • Viestiketjun aloittaja marylou
  • Ensimmäinen viesti
rv 22+6.. seksiä harrastettiin jokin aika sitten hyvällä tuurilla kerran viikossa.. mulla himot on ihan samat, mutta en kykene enää saamaan kovin helposti, mies turhautui kun yritti ja yritti mutta en saanut ja tulin huonolle tuulelle. joten käytiin ostamassa hieman virikkeitä ja puhuttiin asiasta,niin nyt rakastellaan taas hieman enemmän :heart:
 
omppu-75
Kysyisin niiltä jotka harrastatte seksiä joka päivä, niin miten te ehditte? Tosin meillä ei seksielämän puolella ole ongelmia, harrastetaan seksiä silloin kun mahdollista, jos siltä tuntuu. Joskus useammin viikossa (paitsi nyt kun mies on kevään ajan vain viikonloput maisemissa) ja joskus voi olla kuukausi ellei enemmänkin väliä. Tällaista oli ennen lapsen syntymääkin, eikä ole kumpikaan valittanut.
 
Estu82
Meillä peuhataan noin 2 krt/vko. Poika 1v10kk ja rv 20+ ja raskaus valitettavasti vienyt mun himot...miehen himot lisääntyneet ;) Miehen puolesta vähän harmittaa, mutta onneksi ymmärtää yskän.
 
Eeva1980
Meillä 4-7 x / viikossa. Viikolla useinmiten joka toinen päivä ja viikonloppuisin tuppaa haluttamaan pari-kolme kerta päivässä.

Saas nähdä, miten käy parin kk:n kuluttua, kun esikoinen ottaa ja syntyy...nyt rv 29+4
 
pienipesusieni
\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.02.2006 klo 09:14 mymmeli kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.02.2006 klo 12:13 yhen äiti kirjoitti:
MOi!¨

Mulla halut kadonneet ja se on jo iso ongelma. Mies luulee, että vika siinä vaikka kuinka vakuutan ettei ole. Mun ei vaan tee mieli, en ymmärrä,ehkä kerran kuussa kiinnostaa, mutta sitten taas lopahtaa...olen palaillut työelämään takaisin ja illalla vaan haluais omaa aikaa ja löhöillä....tai sitten kotityöt painaa...ymsselityksiähän löytyy...neuvoja tarvisin kovasti, onko kohtalotovereita.... :'(
Mulla sama ongelma,mun halut katos kun esikoinen synty(kohta 3 vuotta).Mies luulee etten rakasta sitä enää,kun en halua seksiä.Ehkä kerran-tai pari kertaa kuussa tekee mieli,mut useammin annan koska en jaksa kuunnella miehen mäkätystä. =)
Sama juttu! :'( Ei haluta ei sitten yhtään vaikka mies on maailman ihanin! Harmittaa miehen puolesta niin kauheesti kun hän haluais vaikka joka päivä! Väkisin pitää sitte yrittää joskus... :headwall:
 
Meillä lapset 3 ja 5 vuotiaat. Teemme molemmat kaksvuorotyötä ja pyöritetään lasten hoito ja työt ja koti ni ei mulla ainakaan iltasin puhti riitä enää sänkyhommiin! Yleensä oon niin väsyny ku sänkyyn pääsen et ärsyttää vaan jos joku erehtyy häiritsemään mun unia! Mies kyllä haluis useemmin ( yllätys) mut yleensä päädytään loppuun asti noin pari kertaa kuussa. Välillä mulla on tosi huono omatunto tästä asiasta mut onneks seksielämä oli erittäin vilkasta ennen lapsia ;)
 
-Odottaja-
Meillä ei vielä lapsi ole tullut maailmaan, La olisi maaliskuussa.
Heti kun aloin odottamaan lastamme, mieheni seksihalut katosivat kuin pieru saharaan. Tuurilla sain kerran kuussa. Sitä ennen meillä oli seksiä parhaimmillaan useita kertoja pvssä, mutta kuitenkin vkottaista. Nyt on hieman ollut tässä kuussa "onnea" saannin suhteen, jopa 3 krt helmikuun puolella. Pelkään vain että kun lapsi pian tulee elämäämme ja olen "kuntoutunut alakerran osaston" puolelta, kokee seksielämämme taas takapakkia. Juuri kun oli suunta oikeaan...=/
Mutta nautin niistä kerroista älyttömästi jolloin harrastamme seksiä, sillä tunne ja intohimo on edelleen läsnä tilanteissa.
Olemme naimisissa ja molemmat nuoria (22v), joten seksin yllättävä väheneminen, melkein katoaminen tuntui siksi varmaan vielä vaikeammalta ymmärtää. Sen vain huomasin, että aluksi olin todella kärttyinen, epäilevä (että mieheni käy vieraissa, tm), piikittelevä ja voisipa sanoa, että jopa ruinasin seksiä. Kuten jokainen arvaa, tällä ei saanut kuin pahan mielen molemmille ja kuminauhaakin kireämmät välit.=( Kun sain asian käsiteltyä päässäni ja hyväksyin uuden linjan seksielämässämme ja yritin vain luoda kotiin hyvän hengen ja ilmapiirin, miestäni tukien ja ollen puhumatta seksistä, alkoikin se sitten auttamaan tilannettamme. Muistin, että meillä on niin paljon kaikkea muuta, ettei se seksi elämäämme pyöritä.
Mutta tällainen kokemus tuosta täällä.=) Tsemppiä kaikille!=) Ja nautinnollisia hetkiä!
:whistle:
 
joo tuttu tarina.raskaaks tulin ja halut meni.on niin piinaavaa toi haluttomuus.joskus olen ollut TODELLA masentunut asiasta.nyt vauva 5kk.seksiä harvoin mutta sillon ku on niin aina vaan paranee.hitaasti(liian!!!) mutta varmasti.seksiterapia autto.kyllä noi avio ongelmat vaikuttaa.seksiterapiassa sain selvää syistä.ne voi olla joskus niin alitajuisia juttuja.ja ne VIT*N hormoonit!ennen luulin, että kun ei tunnu hyvältä niin se on fysiologinen juttu.ikävä on niitä aikoja kun kostu jo pienimmästäkin ajatuksesta.nyt pitää nähdä NIIIIN paljon vaivaa.ei siis ihme, ettei usein jaksa.mut jos on riitoja, niin ei kyl haluta pitkään aikaan.ennen ei kyl sekään estäny!MUTTA TULEEKO SE IHANA INTOHIMO, SEKSUAALISUUS, HALU YHTÄ KOVANA SITTEN TAKAISIN JA M-I-L-L-O-I-N,KOKEMUKSIA??TODELLA KIITOLLINEN VASTAUKSISTA.ja ikuisuus kysymys:miten herättelette niitä tunteita?
 
mut mä toivotan kaikille voimia.silloin ku oli pahinta haluttomuutta, niin oli tosi vaikeeta,mulle ja miehelleni, vaikka ymmärtäväinen olikin.mutta vaikuttaa se miehenkin mielialaan huomattavasti jos ei saa.mut hengissä selvittiin!suosittelenkin kaikille seksuaaliterapeuttia,heti ongelmien alussa!!!!!!itse vasta nyt vuoden päästä menin, kun olin kauan kärsiny ja masentunu.vaikka ne halut ei silloin raskauden aikana olisi hormoonien takia yms. palautuneetkaan terapialla,niin masennukseen se olisi auttanut.ja raskauden jälkeen voi ottaa kaiken maailman hormooni lääkkeitä...ja ne osaa antaa kaikkeja niksejä, mutta aluksi juttelua ja ongelmien kartoittamista.minulla auttoi myös se, että en toivonut liikaa seksiltä,eli en suurut että ei toi tuntunut niin hyvältä kuin joskus ennen, tai että esim yhdyntä osuus ei taaskaan tuntunut miltään,vaan oli tyytyväinen ja onnittelin itseäni jokaisesta hyvästä kiihottumisen tunteesta.pakotin itseni keskittymään seksiin,enkä päästänyt ajatuksia harhailemaan..mutta raskauden aikana harrastin yhdyntää joskus hampaat irvessä mieheni takia,en suosittele, minulle tuli vain lisää ongelmia ja haluttomuutta.
 

Yhteistyössä