G: Kuinka usein seksiä / kauanko olette olleet yhdessä / minkä ikäisiä lapsia / oletko tyytyväinen ?

• Viestiketjun aloittaja Gallupisti
  • Ensimmäinen viesti
Gallupisti
Kaikki mukaan!

Itse 36v, yh, tapaan kumppania n.3x kuussa, jolloin seksiä n.8x/vrk / tapailtu vajaa vuosi / lapsia yhteensä 3, vanhin 7v / tapaamme liian harvoin, mutta kun tapaamme, olen todella tyytyväinen

Seksiä vaihtelelevasti 2- 10 tai 11 kertaa viikko,ihan halujen ja fiilisten mukaan. joinakin
viikkoina vähemmän ja joinakin viikkoina innostuu sekstailemaan useemman kerran päivässä
useina päivinä. Ollaan molemmat tyytyväisiä.
Mie oon 35 ja mies 40 vuotias.

Ei ole lapsia ja naimisissa 7 1/2 vuotta, yhdessä yhteensä 9 vuotta.

Viimeksi muokattu:
"www"
Seksiä noin kerran kuussa tai kahdessa kuukaudessa, ollaan 24 ja 27v, yhdessä 7 vuotta, ei oo lapsia vielä, mulle seksi on ihan sama, miestäkään ei vaikuta kiinnostavan/ entiiä kun ei asiasta jutella.

tällähetkellä n.jokatoinen päivä(kun mulla ei paikat kestä), normaalisti päivittäin. Ollaan molemmat 27-v ja lapsia 1, mut toinen syntyy ihan muutaman viikon sisällä. Yhdessä ollaan oltu 8 vuotta. En ole ihan tyytyväinen, haluaisin useammin, mut kipujen takia jää haaveeksi- no sit kun olen synnyttänyt, tilanne korjaantuu :D

• Tykkää
Reactions: MIRKAMÖRKÖ
[QUOTE="vieras";25900645]Ok. eli olette tehneet 3 lapsista silloin kun ette ole olleet vielä yhdessä.[/QUOTE] :D meillä kolmas tulossa. Alle 25 ollaan. 4krt viikossa, joskus enemmän joskus vähemmän. Ollaan tyytyväisiä. 6v yhdessä :)

Viimeksi muokattu:
DALIDINDDI
n. 12 kertaa päivässä. olen 49v. mies 74v. Yhessä ollaan oltu 25 vuotta niistä 22 naimisissa. ja eikun paranee vaan! koko ajan keksitään uutta kammarissa.. lapsia 4, 22, 18 ja 10 vuotiaat..

sivusta seurannut mamma
[QUOTE="vieras";25900645]Ok. eli olette tehneet 3 lapsista silloin kun ette ole olleet vielä yhdessä.[/QUOTE]

"vierasta" taitaa harmittaa, että noinkin monen lapsen kanssa elävät harrastavat usein seksiä :D taitaa käyttää itse lapsia tekosyynä siihen, ettei seksi kiinnosta.

• Tykkää
Reactions: MIRKAMÖRKÖ
[QUOTE="vieras";25900645]Ok. eli olette tehneet 3 lapsista silloin kun ette ole olleet vielä yhdessä.[/QUOTE]

miehellä ei oo sit voinu ollaa muuta elämää ennen mua.meillä yks yhteinen laps,ja miehellä 3 lasta jo ennestään....

"Jeba"
G: Kuinka usein seksiä / kauanko olette olleet yhdessä / minkä ikäisiä lapsia / oletko tyytyväinen ?

Muutaman kerran kuussa nykyään, ennen lasta monta kertaa päivässä.

Yhdessä 4v.

Lapsi 2v.

En ole tyytyväinen.

Niih.............
Seksiä vähintään kerran päivässä, (ennen nukkumaan menoa), viikonloppuisin myös aamulla =)

25 v oon ja avoliitossa ollaan oltu mieheni kanssa reilu 6 vuotta, josta saman katon alla ja kihloissa 5.

Meillä kolmevuotias tyttö ja kohta putkahtaapi maailmaan pieni poikavauva.

Ja, juu......olen aivan täydellisen tyytyväinen seksielämäämme.
Hyvin ollaan yhteen kasvettu.......puolisoina ja pariskuntana =)

Laulava Lomittaja
Seksiä 1-7 x vko,miten nyt sattuu halut olemaan..useamminkin joskus
Tämän miehen kanssa olen ollut yhdessä 10kk
Minun lapseni ovat iältään 17v,16v ja 12v
Kyllä olen tyytyväinen

vierass
No jopas täällä ollaan aktiivisia! Kaipa mun täytyy kertoa TOTUUS, jotta päästään edes vähän lähemmäs todellisia tilastoja. Max kerran kuussa. Lapsia kaksi. 10v ja 4v. Yhdessä pitkään ja loppuelämä tullaan olemaan :) Eli ollaan tyytyväisiä ilman jokapäiväistä panemistakin :D

1-7krt per viikko, ei tälläsiä tuu laskettua :LOL: n. 2,5v yhdessä, 1 lapsi (1v), toinen odottele vielä masussa. olen tyytyväinen ja niin on ukkoki =)

"www"
No jopas täällä ollaan aktiivisia! Kaipa mun täytyy kertoa TOTUUS, jotta päästään edes vähän lähemmäs todellisia tilastoja. Max kerran kuussa. Lapsia kaksi. 10v ja 4v. Yhdessä pitkään ja loppuelämä tullaan olemaan :) Eli ollaan tyytyväisiä ilman jokapäiväistä panemistakin :D
Hyvä että tuli tähän ketjuun joku toinenkin "vähemmän aktiivinen" kuin mä :D Tosin mä uskon että tällasiin ketjuihin kirjoittelee lähinnä ne, joilla seksiä harrastetaan jatkuvasti ja sillä sit haluavat ehkä vähän pröystäillä. Tutkimuksien mukaan kun seksiä ei muistaakseni harrasteta keskimäärin lähellekään joka päivä. Oisko ollut muutaman kerran viikossa...

pakko kommentoida tähän vielä. en koe pröystäileväni, aika huimiahan noi jotkut luvut on mutta mitäs sitten. en koe että seksi olisi niin tärkeää että pitäisi joka hetki olla vemputtamassa toisiamme vasten :D heitin vain karkean arvion, kysyin ihan ukolta samaa.. eikä sekään osannu sanoa. että jos nyt yhtään voin sanoa niin enemmän on niit 1-2krt per viikko kun 7krt viikko. jos nyt siis jotakin _tosissaan_ kiinnostaa että kuin usein meillä lakanat ja peitot tutisee :LOL:

"..."
Seksiä tosi vaihtelevasti, välillä voi olla kahden viikon taukokin ja välillä taas useita kertoja päivässä. Yhdessä oltu 5v, avoliitossa 3v, ei lapsia. Olen tyytyväinen :)

"vieras"
Seksiä kerran-pari kertaa viikossa / Yhdessä 15 vuotta / Kuopus eskarissa ja lisäksi kaksi alakouluikäistä / Seksin määrään juu, mutta muuten meillä on liian kiireistä ja arkista elämää, kaipaisin rauhallista ja hellää aikaa miehen kanssa ja perheenäkin rauhoittumista... muutakin kuin siis zombina makaamista sitten kun mulla vihdoin on aikaa hengähtää.

Yhteistyössä