G: Kuinka usein seksiä / kauanko olette olleet yhdessä / minkä ikäisiä lapsia / oletko tyytyväinen ?

• Viestiketjun aloittaja Gallupisti
  • Ensimmäinen viesti
rehellisesti: seksiä joskus ei koko viikolla, joskus montakin kertaa. Keskiarvo kuukaudessa? Olisko sitten 4-8 kertaa kuukaudessa...

Yhdessä 3,5v. Yksi lapsi, ei tämän miehen kanssa. Tyytyväinen. (siis suhdettako tässä tarkoitetaan, elämää vai kenties seksiä?)

"..."
seksiä kerran päivässä tai joka toinen päivä. välillä on parinki päivän "taukoja" / 2.5vuotta / 9kk ikäinen esikoinen, ja toinen tulossa. laskettu aika loppu kesästä / olen :)

Joku silti
Alkuperäinen kirjoittaja samuelinäiti;25901108:
pakko kommentoida tähän vielä. en koe pröystäileväni, aika huimiahan noi jotkut luvut on mutta mitäs sitten. en koe että seksi olisi niin tärkeää että pitäisi joka hetki olla vemputtamassa toisiamme vasten :D heitin vain karkean arvion, kysyin ihan ukolta samaa.. eikä sekään osannu sanoa. että jos nyt yhtään voin sanoa niin enemmän on niit 1-2krt per viikko kun 7krt viikko. jos nyt siis jotakin _tosissaan_ kiinnostaa että kuin usein meillä lakanat ja peitot tutisee :LOL:
kertoo tosissaan sen miten se itsellään menee :LOL:

"Leni"
Seksiä oman miehen kanssa keskimäärin kaksi kertaa viikossa. Kirjaa en oo pitänyt, mutta näppituntumalla tuo. Yhdessä oltu 7 vuotta ja lapsia 2. Alkuun seksiä oli tosi paljon ja sitten se väheni, lasten jälkeen oikein kunnolla. Määrä ei oo mulle tarpeeksi, joten oon hommannut rakastajan. Sen kanssa tosi vaihtelevasti seksiä, mutta keskimäärin varmaan yhtä usein kuin mieheni kanssa. Tämä kuvio sopii minulle mainiosti. Rakastaja kanssa naimisissa, joten salaisuus kyllä pysyy.

Lisäksi annan tilaisuuden tehdä varkaan jos sellainen sopivassa paikassa tulee. Ei montaa kertaa eikä tosiaan ihan kenen kanssa vaan, mut jos tulee tilaisuus sekstata wau-miehen kanssa, niin annan mennä. Yleensä tämmösiä joillain laiva- tai muilla reissuilla.

Hetko, pitää ihan miettiä...Varmaan pari kuukautta sitten:)/8 vuotta/3-vuotias ja 1kk/Olenko tyytyväinen seksielämään? Olen, raskausaikana ei tehnyt yhtään mieli ja nyt vauva-aikana käytetään mielellämme molemmat sekin hetki lepäämiseen. Ehkä meillä vielä tulevaisuudessa yhdytään :) Ja toisekseen ollaan jo niin kauan yhdessä oltu ettei jaksa koko ajan hangata...

"vieras"
Seksiä on tässä viimeisen vuoden aikana ollut 3-5 kertaa. En ole ihan varma kerroista. Yhdessä olemme olleet 7 vuotta. Lapsia kaksi, 5-vuotias ja 1-vuotias. Seksiä on vähän, olemme asiasta keskustelleet, mutta kun kumpaakaan ei kiinnosta.

Nicola
Oman miehen kanssa kerran kahdessa viikossa. Lapsia 2. Olen tyytyväinen.

Hoidon kanssa kerran kuussa. En ole tyytyväinen, sais olla enemmänkin mutta nähdään liian harvoin.

Yhteistyössä