g:kuinka usein olet muuttanut viimeisen 10v aikana?

  • Viestiketjun aloittaja galluppia
  • Ensimmäinen viesti
vierasa
Miksi olet muuttanut? Paljon mielipiteeseen vaikuttaa sekin.
Paikkakunnan sisällä muuttoja on ollut ihan siksi, että on löytynyt sopivampi asunto. Paikkakunnilta ja maista toiseen ihan siksi, kun halusin. Kiinnosti nähdä maailmaa. Lähdin opiskelemaan yhteen maahan, ei ollutkaan mun ala, lähdin opiskelemaan toiseen maahan. Lähdin kesätöihin kolmanteen maahan. Vaihtoon neljänteen. Jne.
 
"vierailija"
Kolme kertaa ja aina vaihtanut paikkakuntaa. Nyt en luultavasti vaihda enää paikkakuntaa, mutta asuntoa voisin jossain vaiheessa. En kuitenkaan erityisesti tykkää muuttamisesta, kauhea vaiva.
 
"dina"
6 kertaa, sisältää muuttoja myös maasta pois. Olin jo yli 10v sitten muuttanut lapsuudenkodistani pois myös. Oon nopea juurtumaan, ja oon sellanen pesänrakentaja, joskin liikkuvainen. On mulla kavereita, jotka on muuttaneet väh. kerran vuodessa, erilaisista syistä, ei siinä oo mitään kummaa. Mun sohvalla on myös moni kaveri asunut osittain, mun koti on kuulemma ollut opiskelijaaikoinakin se oikean kodin tuntuinen :D. nyt oon jostain syystä miehen kanssa jymähtäny paikoillleen jo viideksi vuodeksi, hurjaa! Johtuu varmaan siitä että paikka ja asunto on ihania, eikä parempaa oo vielä tullu vastaan. :D
 
"..."
Minne ihmeeseen te olette muuttaneet, jotka olette muuttaneet yli 10 kertaa?
Onko teillä vuokrakämppä? MIkä on muuten syy ollut?
Olen muuttanut kotoa opiskelemaan, opintojen aikana vaihdoin vuokrakämppää muutaman kerran (ensin yksin parempaan sitten poikakaverin kanssa yhteiseen). Opintojen jälkeen muutin helsinkiin, sitten työn takia toiseen kaupunkiin ja sitten taas takaisin helsinkiin. Asuin parissa vuokra-asunnossa sitten avomiehen kanssa isompaan yhteiseen asuntoon, sitten ostettiin oma asunto ja vähän ajan kuluttua piti ostaa isompi asunto lapsen saannin myötä. Niin se menee.
 
"ninni"
Ensin muutto toiselle paikkakunnalle, sitten siellä ostettiin oma, sitten taas toiselle paikkakunnalle, sen jälkeen isompaan lapsen syntymän jälkeen ja vielä tähän nykyiseen kun ostettiin ok-talo. Ja pian muutetaan taas, toiselle paikkakunnalle... :) Että mitäs tuosta tulee, 5 ja kohta se kuudes kerta. :)
 
vierasa
Minne ihmeeseen te olette muuttaneet, jotka olette muuttaneet yli 10 kertaa?
Onko teillä vuokrakämppä? MIkä on muuten syy ollut?
Olen muuttanut ensin vanhempien luota pois, sit lukion jälkeen vaihdoin paikkakuntaa, sitten muutin ulkomaille, sit takasi Suomeen, sit taas ulkomaille, sit takas Suomeen, sit ulkomaille opiskelemaan väärä ala, kaupungin ja alan vaihto, ensimmäinen asunto huono eli taas muutto. Vuokrakämppiä kaikki paitsi tuo vanhempien oma, josta muuttaminen alkoi.
 
Minne ihmeeseen te olette muuttaneet, jotka olette muuttaneet yli 10 kertaa?
Onko teillä vuokrakämppä? MIkä on muuten syy ollut?
1. Kotoa omilleni
2. Ekan poikakaverin kans yhteen
3. Silloisen aviomiehen kans yhteen
4. Aviomiehen kans kaupunginvaihto
5. Aviomiehen kans muutto takaisin
6. Aviomiehen kans halvempaan kämppään vaihto
7. Kamat uuden miehen luo
8. Kamat sieltä hetkeksi omaan yksiöön
9. Yksiöstä lähemmäs uutta miestä soluun
10. Uuden miehen kans yhteen
11. Uuden miehen kans isompaan asuntoon

Hmm :eek:D
 
vierasa
1. Kotoa omilleni
2. Ekan poikakaverin kans yhteen
3. Silloisen aviomiehen kans yhteen
4. Aviomiehen kans kaupunginvaihto
5. Aviomiehen kans muutto takaisin
6. Aviomiehen kans halvempaan kämppään vaihto
7. Kamat uuden miehen luo
8. Kamat sieltä hetkeksi omaan yksiöön
9. Yksiöstä lähemmäs uutta miestä soluun
10. Uuden miehen kans yhteen
11. Uuden miehen kans isompaan asuntoon

Hmm :eek:D
Oot kymmenen vuoden sisällä ehtinyt asua yhdessä neljän miehen kanssa?
 

Yhteistyössä