G: Kuinka usein nypit kulmat?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vilma
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Vilma

Vieras
Miksi? Mihin muotoon? Kuka uskaltaa laittaa kuvia? :D

Juu tiedän, että niitten pitäs olla lokin siiven muotoiset ja tiedän miten ne pitäis kynällä mitata mistä mihin sen pitäs olla pitkä. Mutta minä en ole vielä kertaakaan uskaltanut nyppiä... Joutuuko niitä sitte jatkuvasti repimään???? Onko muita tapoja poistaa kuin nyppiä?

nypin kun on tarvis... ja nypin just siihen siiven muotoon. eihän niitä pakko ole nyppiä koko aikaa jos ei halua. :D ja on olemassa sellasia liuskoja niinkun esim säärikarvoille että voi kiskasta kerralla kaikki pois. yks tuttu ajoi aina höylällä kun ei pystynyt nyppimään, ite en siihen rupeis... :D

kiitos teiniaikojen viirukulmamuodin jossa revittiin kaikki karvat irti ja piirrettiin kynällä uudet päälle, mulla ei enää kasva kunnolla noi kulmat takas elikkäs joutuu jonkun verran kyllä vahvistelemaan tota kun on niin ohuet ja muutamia hajakarvoja joutuu enää tosi harvoin nyppästä pois

http://www.aijaa.com/v.php?i=1042819.jpg tollaset ne on :ashamed: :ashamed:

käyn nypityttämässä ja värjäyttämässä ne n. kuukauden, puolentoista välein. Mulla kyllä kasvaa ne niin, että pitäisi käydä useammin...itse en oikein tykkää nyppiä, tekee kipiää. Muoto on justiin sellainen "siipi".

nypin noin kerran vkossa, kapenee tonne ohimolle päin, eli kaippa se on joku siivenmuoto sitten. en koe hommaa ollenkaan rasittavaksi ja siihen menee aikaa max 5 minsaa.