G:kuinka usein itse käyt pesulla ja vaihdat vaatteet?

kettuli
Käyn suihkussa vähintään kerran päivässä, usein kahdesti, kun lenkin siivouksen tms jälkeen on hikinen. Alapäätä tulee pestyä pitkin päivää vessassa käydessä, jos on tarvetta. Alusvaatteet vaihtoon luonnollisesti joka päivä, tai parikin kertaa. Hiukset pesen yleensä joka toinen päivä ja saunassa n 3x viikossa.
Päällys vaatteet vaihdan puhtaisiin yleensä useamman päivän välein, kun kotona on aina eri vaatteet kuin töissä/ulkona ym...
 
Alkuperäinen kirjoittaja kuivaihoinen:
Alkuperäinen kirjoittaja Lumiina:
Joka päivä käyn saunassa ja vaihdan vaatteet. Tosi harvoin on päiviä, että olen niin väsynyt etten saunaan jaksa mennä...
Etkö ihan kuivu jo korpuksi kun joka päivä saunassakin. Itse suihkussa joka toinen päivä, vaatteet vaihdan jos likaiset
No en :D Ihme kyllä...
Mä olen niin tottunu tuohon saunaan, etten ilman sitä meinaa osata käydä edes suihkussa. :D
 
vieras
Joka päivä käyn suihkussa 2-3 x viikossa saunassa ja vaatteet vaihdan joka päivä. Joskus pidän samoja housuja (päällyshousuja) tai esim. hupparia, neuletakkia pari päivää.

 
Myymy
Yleensä joka päivä suihkussa, pari kertaa vkossa saunassa. Joskus teen pikkupesut eli pesen naaman ja teen alapesun. Joka päivä puhtaat alkkarit + sukat. Muut vaatteet vaihtoon tarpeen mukaan.
 
vieras
Alusvaatteet ja sukat joka päivä. Kotona on käytössä arkivaatteet jotka vaihdan sitten kun ne on likaiset 3-5 päivää, sitten työvaatteita vaihdan 2 päivän välein. Vaikka vaihdan vaatteita en aina pistä niitä pesuun jos ne eivät ole likaiset, ainoastaan tuuletan.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alusvaatteet ja sukat joka päivä. Kotona on käytössä arkivaatteet jotka vaihdan sitten kun ne on likaiset 3-5 päivää, sitten työvaatteita vaihdan 2 päivän välein. Vaikka vaihdan vaatteita en aina pistä niitä pesuun jos ne eivät ole likaiset, ainoastaan tuuletan.
Niin joo. Saunassa+ suihkussa käyn la ja ke, suihkussa ma ja pe.
 
perinteinen
2 kertaa viikossa suihkussa ja 1 kertaa viikossa saunassa mutta alusvaatteet vaihdan jokapäivä, ja päällysvaatteet tarpeen mukaan, kenties kerran viikossa aina saunan jälkeen.
 

Yhteistyössä