G: kuinka usein ihastut?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja punaposki pullero
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

punaposki pullero

Vieras
Otsikossahan tuo kysymys tulikin.
Ihastutko kuinka usein?

Itseäni kismittää ja toisaalta on hauskaa, ihastuin erääseen henkilöön enkä ole tällaista tuntenut yli 7 vuoteen. 4 kappale koko elämäni varrella, joten aika harvinaista on ollut tuollaiset minun elämän varrella.
Onko tämä "ihastuminen" jollekin tavallisempi tuntemus?

Alkuperäinen kirjoittaja r u u s a:
Mä olen ihastunut elämässäni (33-vuotinen) seitsemän kertaa. Enkä jaksa laskea kesiarvoa.

aaa...mielenkiintoista. Jotenkin nykyaikana on mulle on tullut käsitys että ihastuminen tavallista...sellaista mikä voi iskeä esim. muutaman kuukauden välein joillekin. Ehkäpä se ei olekaan mitenkään erikoista.

Alkuperäinen kirjoittaja punaposki pullero:
Mä olen ihastunut elämässäni (33-vuotinen) seitsemän kertaa. Enkä jaksa laskea kesiarvoa.

aaa...mielenkiintoista. Jotenkin nykyaikana on mulle on tullut käsitys että ihastuminen tavallista...sellaista mikä voi iskeä esim. muutaman kuukauden välein joillekin. Ehkäpä se ei olekaan mitenkään erikoista.

...että niitä ihastuksia tulee tosi harvoin.

Lieviä ihastuksia tulee ihan jatkuvasti, mutta sellaisia oikein kunnon "puulla päähän" -kokemuksia on tainnut olla kahdesti elämässä. Toisesta niistä en nyt tiedä onko lieventymään päin vai jääkö tyyppi loppuiäksi "ihon alle" vaivaamaan.

Njää. Mä en viitsi, sitten vasta kun asialle ei mahda yhtään mitään, voi todeta ihastuneensa.

Muu on vaan jotain... mieltymistä ehkä.

Ja verroksiksi se, että olen rakastunut kaksi kertaa.

muutaman kerran elämäni aikana. nuorempana useammin. nyt olen ihatunut aika "pahasti", nähtäväksi jää meneekö tämä ajan kanssa ohi niinkuin ennenkin vai mitä tapahtuu. en kuitenkaan vielä raaski päästää irti tästä tunteesta...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
muutaman kerran elämäni aikana. nuorempana useammin. nyt olen ihatunut aika "pahasti", nähtäväksi jää meneekö tämä ajan kanssa ohi niinkuin ennenkin vai mitä tapahtuu. en kuitenkaan vielä raaski päästää irti tästä tunteesta...

Siis siitähän herkusta otetaan kaikki irti!

Ja siiten kun huomataan että yli viiisitoista vuota tapahtunut ihastus aiheuttaa yhä miellyttäviä väreitä, ollaan tyytyväisiä. =)

mitäs teette kun ihastutte?
Harrastatte päiväunelmointia? Punastutte hänen läheisyydessään, mitä?

No mä toimin. Lähikontaktiin viimeistään toisella kerralla, kun uros on näköpiirissä.

Viimeksi kävin taputtelemassa takapuolta ja vain siksi olen nykypäivänä hieman nolohkossa tilanteessa pari kertaa viikossa. :xmas:

mitäs teette kun ihastutte?
Harrastatte päiväunelmointia? Punastutte hänen läheisyydessään, mitä?

Ainakin päiväunelmointia.

Saatan joskus punastuakin. Harvoin on peiliä vieressä mistä asian varmistaisi enkä välttämättä tunne itse, jos en ihan ravunpunaiseksi mene.

No mä toimin. Lähikontaktiin viimeistään toisella kerralla, kun uros on näköpiirissä.

Viimeksi kävin taputtelemassa takapuolta ja vain siksi olen nykypäivänä hieman nolohkossa tilanteessa pari kertaa viikossa. :xmas:

hah hah. Kiitos ruusa, alkoi todella naurattaa miltäköhän tämän mun ihastuksen ilmenäyttäisi jos menisin ja toimisin samoin kun sinä: kävisin takapuolesta taputtamaan. :) Vois olla että pitäisi sen jälkeen vaihtaa paikkakuntaa kun ei kehtaisia enää liikkua missään.

Silloin tällöin. Nyt 8 vuotta kestäneen parisuhteeni aikana olen ihastunut kaksi kertaa (siis muihin kuin mieheeni). Tämä viimeisin ihastus on päällä vieläkin ja on kestänyt jo neljää kuukautta. Onneksi ihastus ei tiedä tunteistani tuon taivaallista, vaikka usein nähdäänkin :)

Uusimmat

Yhteistyössä