G: Kuinka rehellinen olet?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
1. Jos löydät vieraat koti-/autonavaimet kadulta, vietkö p-asemalle?

2. Jos saat kaupassa liikaa rahaa takaisin tai sinulta otetaan liian vähän ja huomaat sen siinä tilanteessa, kerrotko myyjälle vai et?

3. Jos rikot kaupassa jonkin esineen niin ettei kukaan muu huomaa, kerrotko kauppiaalle vai jatkatko matkaa?

4. Oletko valehdellut ikäsi?

5. Oletko varastanut joskus ( siis ottanut kaupasta/toiselta tavaraa tms. tietoisesti maksamatta lähtenyt pois ) eli tähän ei lasketa jotain alennustarrojen vaihtoa tuotteesta toiseen tms.

Itse:
1. Kyllä
2. En
3. Kerron jos se on jokin sellainen esine/tavara mikä voi olla vaarallinen jollekin rikkinäisenä mutta en jos ei ole
4. En suoranaisesti
5. En

[QUOTE="vieras";22676609]1. Jos löydät vieraat koti-/autonavaimet kadulta, vietkö p-asemalle? Vien.

2. Jos saat kaupassa liikaa rahaa takaisin tai sinulta otetaan liian vähän ja huomaat sen siinä tilanteessa, kerrotko myyjälle vai et? Jos huomaan heti, mainitsen asiasta ilman muuta.

3. Jos rikot kaupassa jonkin esineen niin ettei kukaan muu huomaa, kerrotko kauppiaalle vai jatkatko matkaa? Kyllä mä varmaan kertoisin. En mä kehtais muuten mennä siihen kauppaan enää

4. Oletko valehdellut ikäsi? Olen. Teininä jossain chatissa :D

5. Oletko varastanut joskus ( siis ottanut kaupasta/toiselta tavaraa tms. tietoisesti maksamatta lähtenyt pois ) eli tähän ei lasketa jotain alennustarrojen vaihtoa tuotteesta toiseen tms. En[/QUOTE]

.

Olen vienyt poliisiasemalle ja nykyään löytötavaratoimistoon.

Jos huomaan sen rahajutun kaupassa, kerron siitä kyllä.

En ole koskaan rikkonut, luultavasti kertoisin.

Olen valehdellut ikäni tai se on ymmärretty väärin, enkä ole korjannut sitä olettamusta.

En varasta.

1. Vien todellakin.
2. Kyllä ja olen palannut pidemmän matkan päästä takaisin kauppaan tästä syystä (siis palauttamaan liikaa saanutta rahaa).
3. Kerron, en ole tähän mennessä joutunut mitään korvaamaan :D
4. Teininä joo baariin pyrkiessä ja joskus muksuna, että pääsi lastenlipulla bussissa :)
5. EN. Enkä kyllä ole vaihdellut aletarrojakaan. Varastamista sekin.

1. Jos löydät vieraat koti-/autonavaimet kadulta, vietkö p-asemalle? Kyllä
2. Jos saat kaupassa liikaa rahaa takaisin tai sinulta otetaan liian vähän ja huomaat sen siinä tilanteessa, kerrotko myyjälle vai et? Kyllä
3. Jos rikot kaupassa jonkin esineen niin ettei kukaan muu huomaa, kerrotko kauppiaalle vai jatkatko matkaa? Todennäköisesti kertoisin, ei ole sattunut
4. Oletko valehdellut ikäsi? Kerran alaaikäisenä yrittäessäni K10-leffaan
5. Oletko varastanut joskus ( siis ottanut kaupasta/toiselta tavaraa tms. tietoisesti maksamatta lähtenyt pois ) eli tähän ei lasketa jotain alennustarrojen vaihtoa tuotteesta toiseen tms. En. Tuo "tarrajuttu" varastamista myös. Miksi muka ei laskettaisi?