G: Kuinka paljon teidän miehenne juo alkoholia?

• Viestiketjun aloittaja mii
  • Ensimmäinen viesti
Lex
Vuorotöissä yks. turvallisuusalalla.
Juo harvoin itsensä humalaan (4-6xvuosi) , iltakaljat silloin tällöin (ei edes joka viikko).

Ei todellakaan häiritse, päin vastoin itse tykkään käydä enemmän ulkona.
Kotona meillä ei ryyppää kukaan.

jj
vuorotyö, paljon poissa kotoa, paljon ylitöitä joka kuukausi.

noin kerran tai kaks kuukaudessa käy viettämässä iltaa kavereiden kanssa, tarkkaa määrää en tiedä mitä juo, mutta lähemmäs perskännejä kuin yhtä olutta. sitten satunnaisesti jonku yhden saunaoluen tms.

ei häiritse, itse olen yhtä meneväinen. kotona ei ryypätä.

anm
onpas täällä raittiita miehiä!
omani juo kerran-kaksi/kk
ottaa sillon kyllä ihan huolella
vähän ehkä ärsyttää, mutta en nyt huolissani ole
mieheni on vielä opiskelija teknillisessä korkeakoulussa

Eli millainen työ miehellä on? - Hän ei ole viininmaistaja eikä missään tekemisissä varsinaisesti minkäänlaisen alkoholin kanssa, mutta jos on kokkarit, hän ottaa yhden miedon.
Kuinka usein ja kuinka paljon juo? - Ainakin viisi keskaria viikon mittaan, kuitenkin vain yhden keikyän per pv.
Häiritseekö miehesi juominen sinua? - Joo, ihan hirveesti.

hoizu
työtön it-alan miäs
juo vähemmän kuin minä, joka juon ehkä kerran parissa kuussa jotain, joskus harvoin kotona maistellaan jotain yhdessä, minä käyn joskus kavereideni kanssa baarissa. oomme viä lapseton pari.
sais juoda enemmänkin :p

vieras
Mies vartija. Juo kerran-kaksi kertaa vuodessa kavereidensa kanssa. Yksi viinapullo kestää noin vuoden verran, ei siis vedä hirmuisia kännejä. Muuten ei ota ikinä edes saunakaljaa, koska ei pidä oluesta/siidereistä/lonkerosta tms. Eipä häiritse.

vieras
Ylempi toimihenkilö meillä juo alkoholia joka toinen päivä, ja en edes tiedä onko humalassa vai ei, koska olen yleensä nukkumassa. Baarissa käy noin kerran kuussa ja silloin ottaa ihan liikaa! Ja juu häiritsee...

Yhteistyössä