G: Kuinka monta vuotta vanhemman ja nuoremman kanssa voisit seurustella?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Riippuu varmaan enenmmänkin elämäntilanteesta. 27-vuotias opiskelijanainen ja 24-vuotias valmistunut ja työssä käyvä mies, niin voi hyvinkin olla, että nainen on silloin "lapsellisempi".

Olen 21vuotias ja mun mielestä on jotenkin outoa, sanoa pelkän iän perusteella kenen kanssa voisi seurustella, Toki en alaikäisen kanssa seurustelisi ja alkaa se 50vuotta oleen aika rajoilla ( :D ) mutta siis näin yleisesti.

Korkeintaan vuotta nuoremman kanssa, jos olisi kypsä ikäisekseen. :) Mielummin oman ikäisen kanssa kuitenkin. Ehkä semmonen 30v olisi vanhin, jonka kanssa voisin kuvitella seurustelevani, mut ihanne olisi muutaman vuoden minua vanhempi mies. ;)

30 olen, jotenki tuntuu että 10vuotta vanhemman kans maksimissaan ja VAIN nelisen vuotta nuoremman kans... Tuohon vanhempaan voisin ehkä jopa lisätä vuosia, sitähän ei tiä... Tarkempi olen sen kans kuinka paljon nuorempi kumppani on... Sitä vaan ite jo haluaa tiettyjä asioita eikä se kovin paljon nuorempi välttämättä ole lähellekkään valmis siihen mitä ite... Ja vanhemmista sitte, kovin paljoa vanhemmat ei sytytä :D
Nyt on hyvä ko mulla ja miehellä ikäeroa pari vuotta.

no mulle rajt kulkee tällä hetkellä 26-43välillä... itse olen 31. tuntuisi vaan jotenkin hassulle seurustella 26v:tä nuoremman tai 43v vanhemman kanssa. en tiedä miksi. mieheni on minua 3v vanhempi

Alkuperäinen kirjoittaja intu:
Mistäköhän se johtuu, että naiset harvemmin ottavat paljon nuorempaa miestä, mutta miehet taas suosivat nuorempia naisia? Ja näin menee siis jo ihan nuorillakin miehillä. Mun 25-28-vuotiaista miespuolisista ystävistä joka ikisellä on ainakin 2-3 vuotta nuorempi tyttöystävä. Kolmekymppisillä kavereilla taas alkaa olla jo viiski vuotta nuorempia heiloja.

Miehet yleensä muutenkin alkaa haluta lapsia siinä iässä, kun naisen hedelmällisyys alkaa jo heiketä. Nuoremman miehen kanssa sais kärvistellä vauvakuumeensa kanssa oletettavasti vielä pidempään kuin omanikäisen tai vanhemman...

Olen 15 vuotias poika ja minulla on 2 vuotta nuorempi tyyttöystävä , onko ikäero teidän mielestä paha? itelle siitä ei ole ongelmaa mutta en uskalla kertoa vanhemmille ikäerosta

En ole ikinä ollut yhtään pätkää ihastunut itseäni nuorempaan mieheen. Paljonkin vanhemmat miehet kyllä ovat olleet minusta hyvinkin kiinnostavia. Mutta oma mies on kyllä käytännössä ihan saman ikäinen kuin minäkin.

Yhteistyössä