G: Kuinka monta pettäjää tunnet?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja frågor efter frågor
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
F

frågor efter frågor

Vieras
No siinähän se tulikin. Kuinka monta pettäjää tunnet (jos haluat voit laskea itsesi mukaan)?

Itse tunnen parisenkymmentä, jos lasketaan sukulaiset, ystävät ja työtoverit säätöineen. Lisäksi on vielä "kaukaisempia" tuttavia, kenen suhdesotkuista tiedän.

Ei varmaan voi edes laskea....Lähes kaikki ovat yleensä pettäneet joskus, allekirjoittanut mukaanlukien "nuoruudessaan".....Mutta lukuna varmaan sit 30-40 henkilöä mukaanlukien työympäristö, suku ja ystävät.

valitettavasti ainakin niitä yhdenillan kännisekoiluja taitaa löytyä lähes tulkoon jokaisesta tutusta parisuhteesta.
Itse eronneena välillä mietinkin, että onkohan parisuhteita edes luotu kestämään kuolemaan ja vanhuuteen asti?

"onkohan parisuhteita edes luotu kestämään kuolemaan ja vanhuuteen asti?"

Juu, sitä minäkin tässä mietin ja tavallaan vähän tällä kyselyllä ajoin takaa. Tässä vuosien saatossa on tullut nähtyä ja kuultua yhtä sun toista ja on ollut ajoittain hieman järkyttävääkin tajuta kuinka moni pettää. Ja jopa sellaiset ihmiset, joista ihan oikeasti ei olisi ikinä uskonut. Itsellä on ollut läheltä piti tilanteita, mutta järki ja tunteet omaa puolisoa kohtaan ovat voittaneet. Aika näyttää, kuinka pitkään itse pysyy uskollisena.

Yhteistyössä