G: Kuinka monennesta inssistä pääsit läpi?

Herra Majuri
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Herra Majuri:
Kyllä se on niin, että jos ei inssistä pääse ekalla kertaa läpi, niin sellaiselle ei ikinä pitäisi myöntää ajokorttia.
No peesaan, kun kerrankin joku asia jolla mäkin voin elvistellä :D
On ihmisiä jotka menevät lukkoon vaikeissa tilanteissa eivätkä kykene toimimaan kunnolla... vaikka taitoa olisi.
Niin ja sit ne töpeksii liikenteessä kohdatessaan yllättävän tilanteen, näin ei saa käydä. Kuskin täytyy käskeä autoa, eikä auton kuskia.

tosi turvallista
Kyllä se on niin, että jos ei inssistä pääse ekalla kertaa läpi, niin sellaiselle ei ikinä pitäisi myöntää ajokorttia.
On ihmisiä jotka menevät lukkoon vaikeissa tilanteissa eivätkä kykene toimimaan kunnolla... vaikka taitoa olisi.
So on syy olla myöntämättä ajokorttia. Jos tapahtuu äkillinen vaaratilanne liikenteessä, niin on turha selittää onnettomuuden jälkeen, että kyllä mä osaan, mutta en vain pysty toimimaan äkkitilanteissa, kun menen lukkoon.

Maisa
Jaiks, pois sellaiset liikenteestä! Mitä sillä taidolla tekee, jos menee aina lukkoon kun tulee ongelmia?

Ei se nyt ihan niinkään ole ettei sais ollenkaa sellasille korttia myöntää ketkä ei ekalla pääse..jollain voi oikeesti olla huono säkä just ekalla kertaa tms ;) et käy joku kämmi mitä ei koskaan aiemmin ajotunneilla..mites te muut jotka ette päässy ekal ni mikä meni vikaan? :D mulla ekassa sillo ajoin ylinopeutta ja tokassa sähläsin liikenneympyrässä :whistle:

v
Alkuperäinen kirjoittaja -Jonttu-:
No minäkin peesaan, mutta liikenneturvallisuuden vuoksi. Mielestäni yrittämiskertoihin pitäisi laittaa joku raja. Jos ei sen seitsemännelläkään kerralla pääse läpi, niin onko turvallista muita kohtaan antaa yrittää niin kauan että säkällä pääsee?
Kyllä se on niin, että paskalla säkällä voi hyväkin kuski töpeksiä. Nyt, kun vietäis inssiin kaikki ekalla läpi päässeet niin luulen, että aika moni joutuis uusimaan vaikka kokemusta onkin enemmän.
Ja sellainen jolla ei ole ajokokemusta (mopo, traktori ym.) ja on muutenkin hidas oppimaan saattaa tarvita enemmän harjoitusta, mutta ei kuitenkaan ole loppujen lopuksi huonompi kuski, kuin muutkaan.
Isevarmat kaahailijat ne vaarallisempia on, kuin sellaiset, jotka ajavat ylivarovasti.

Alkuperäinen kirjoittaja v:
Alkuperäinen kirjoittaja -Jonttu-:
No minäkin peesaan, mutta liikenneturvallisuuden vuoksi. Mielestäni yrittämiskertoihin pitäisi laittaa joku raja. Jos ei sen seitsemännelläkään kerralla pääse läpi, niin onko turvallista muita kohtaan antaa yrittää niin kauan että säkällä pääsee?
Kyllä se on niin, että paskalla säkällä voi hyväkin kuski töpeksiä. Nyt, kun vietäis inssiin kaikki ekalla läpi päässeet niin luulen, että aika moni joutuis uusimaan vaikka kokemusta onkin enemmän.
Ja sellainen jolla ei ole ajokokemusta (mopo, traktori ym.) ja on muutenkin hidas oppimaan saattaa tarvita enemmän harjoitusta, mutta ei kuitenkaan ole loppujen lopuksi huonompi kuski, kuin muutkaan.
Isevarmat kaahailijat ne vaarallisempia on, kuin sellaiset, jotka ajavat ylivarovasti.
Niinpä. Mä en ollut ikinä ajanut skootterilla tai kokeillut autolla ajamista ennen autokoulua ja etenkin aluksi jännitin ajamista. Mulle ei todellakaan riittänyt se ajo-opetus mitä ennen ensimmäistä inssiä oli annettu, en oppinut niin nopeasti.

.)
Ekasta pääsin itse. Tunnen kolme tyyppiä, joilla inssi ei mennyt ihan putkeen. Kaksi sai vasta kuudennella kerralla (toisella sama määrä yrityksiä kirjallisissa) läpi ja yksi neljännellä tai viidennellä. Kalliiksi tuli kortti :D

Lunatic
Alkuperäinen kirjoittaja .):
Ekasta pääsin itse. Tunnen kolme tyyppiä, joilla inssi ei mennyt ihan putkeen. Kaksi sai vasta kuudennella kerralla (toisella sama määrä yrityksiä kirjallisissa) läpi ja yksi neljännellä tai viidennellä. Kalliiksi tuli kortti :D
Hyi hitto. ja semmoset sitten kruisailee tuolla.
Jollekin voi niiden kortti tulla vielä kalliimmaksi..

.)
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Jep. Ei nuo tuttavat vieläkään ole oppineet kunnolla olemaan liikenteessä. Itse en heidän kyytiinsä menisi, vaikka olisi ainoa vaihtoehto.

Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Jep. Ei nuo tuttavat vieläkään ole oppineet kunnolla olemaan liikenteessä. Itse en heidän kyytiinsä menisi, vaikka olisi ainoa vaihtoehto.

Mulla ystävä myös joutui useamman kerran inssin ajamaan ennenkuin suoriutui läpi. Mutta hän ei paria kertaa lukuun ottamatta ole autolla sen koommin ajanutkaan. Toisille vain se autoilu ei sovi.

Yhteistyössä