mä
kolmanella. ja sen ekan ajoin oikeesti hyvin ja paljon paremmin ku kolmannen. mut yhen virheen löysi ja that's it! t:vieläkin katkera!
Niin ja sit ne töpeksii liikenteessä kohdatessaan yllättävän tilanteen, näin ei saa käydä. Kuskin täytyy käskeä autoa, eikä auton kuskia.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:On ihmisiä jotka menevät lukkoon vaikeissa tilanteissa eivätkä kykene toimimaan kunnolla... vaikka taitoa olisi.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No peesaan, kun kerrankin joku asia jolla mäkin voin elvistelläAlkuperäinen kirjoittaja Herra Majuri:Kyllä se on niin, että jos ei inssistä pääse ekalla kertaa läpi, niin sellaiselle ei ikinä pitäisi myöntää ajokorttia.
So on syy olla myöntämättä ajokorttia. Jos tapahtuu äkillinen vaaratilanne liikenteessä, niin on turha selittää onnettomuuden jälkeen, että kyllä mä osaan, mutta en vain pysty toimimaan äkkitilanteissa, kun menen lukkoon.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:On ihmisiä jotka menevät lukkoon vaikeissa tilanteissa eivätkä kykene toimimaan kunnolla... vaikka taitoa olisi.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No peesaan, kun kerrankin joku asia jolla mäkin voin elvistelläAlkuperäinen kirjoittaja Herra Majuri:Kyllä se on niin, että jos ei inssistä pääse ekalla kertaa läpi, niin sellaiselle ei ikinä pitäisi myöntää ajokorttia.
Höpöhöpö, kyllä mä olen turvallisempi kuski kuin kaikki kaahaajat yms. Toiset on vaan hitaampia oppimaan.Alkuperäinen kirjoittaja Herra Majuri:Kyllä se on niin, että jos ei inssistä pääse ekalla kertaa läpi, niin sellaiselle ei ikinä pitäisi myöntää ajokorttia.
Jaiks, pois sellaiset liikenteestä! Mitä sillä taidolla tekee, jos menee aina lukkoon kun tulee ongelmia?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:On ihmisiä jotka menevät lukkoon vaikeissa tilanteissa eivätkä kykene toimimaan kunnolla... vaikka taitoa olisi.
Kyllä se on niin, että paskalla säkällä voi hyväkin kuski töpeksiä. Nyt, kun vietäis inssiin kaikki ekalla läpi päässeet niin luulen, että aika moni joutuis uusimaan vaikka kokemusta onkin enemmän.Alkuperäinen kirjoittaja -Jonttu-:No minäkin peesaan, mutta liikenneturvallisuuden vuoksi. Mielestäni yrittämiskertoihin pitäisi laittaa joku raja. Jos ei sen seitsemännelläkään kerralla pääse läpi, niin onko turvallista muita kohtaan antaa yrittää niin kauan että säkällä pääsee?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No peesaan, kun kerrankin joku asia jolla mäkin voin elvistelläAlkuperäinen kirjoittaja Herra Majuri:Kyllä se on niin, että jos ei inssistä pääse ekalla kertaa läpi, niin sellaiselle ei ikinä pitäisi myöntää ajokorttia.
Niinpä. Mä en ollut ikinä ajanut skootterilla tai kokeillut autolla ajamista ennen autokoulua ja etenkin aluksi jännitin ajamista. Mulle ei todellakaan riittänyt se ajo-opetus mitä ennen ensimmäistä inssiä oli annettu, en oppinut niin nopeasti.Alkuperäinen kirjoittaja v:Kyllä se on niin, että paskalla säkällä voi hyväkin kuski töpeksiä. Nyt, kun vietäis inssiin kaikki ekalla läpi päässeet niin luulen, että aika moni joutuis uusimaan vaikka kokemusta onkin enemmän.Alkuperäinen kirjoittaja -Jonttu-:No minäkin peesaan, mutta liikenneturvallisuuden vuoksi. Mielestäni yrittämiskertoihin pitäisi laittaa joku raja. Jos ei sen seitsemännelläkään kerralla pääse läpi, niin onko turvallista muita kohtaan antaa yrittää niin kauan että säkällä pääsee?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No peesaan, kun kerrankin joku asia jolla mäkin voin elvistelläAlkuperäinen kirjoittaja Herra Majuri:Kyllä se on niin, että jos ei inssistä pääse ekalla kertaa läpi, niin sellaiselle ei ikinä pitäisi myöntää ajokorttia.
Ja sellainen jolla ei ole ajokokemusta (mopo, traktori ym.) ja on muutenkin hidas oppimaan saattaa tarvita enemmän harjoitusta, mutta ei kuitenkaan ole loppujen lopuksi huonompi kuski, kuin muutkaan.
Isevarmat kaahailijat ne vaarallisempia on, kuin sellaiset, jotka ajavat ylivarovasti.
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Montako kertaa sen inssin saa ajaa? Vai eikö ole mitään rajaa?
Jos ei kolmannellakaan kerralla onnistu ni en kyllä semmoselle suosittelis korttia ollenkaan.
Ei tietenkään ku se on bisnestä. Sitten ihmetellään kaikenmaailman törttöjä liikenteessä, jotka ei osaa edes vilkuttaa.Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:Ei tietääkseni ole mitään rajaa...?
Hyi hitto. ja semmoset sitten kruisailee tuolla.Alkuperäinen kirjoittaja .):Ekasta pääsin itse. Tunnen kolme tyyppiä, joilla inssi ei mennyt ihan putkeen. Kaksi sai vasta kuudennella kerralla (toisella sama määrä yrityksiä kirjallisissa) läpi ja yksi neljännellä tai viidennellä. Kalliiksi tuli kortti
Jep. Ei nuo tuttavat vieläkään ole oppineet kunnolla olemaan liikenteessä. Itse en heidän kyytiinsä menisi, vaikka olisi ainoa vaihtoehto.Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Hyi hitto. ja semmoset sitten kruisailee tuolla.Alkuperäinen kirjoittaja .):Ekasta pääsin itse. Tunnen kolme tyyppiä, joilla inssi ei mennyt ihan putkeen. Kaksi sai vasta kuudennella kerralla (toisella sama määrä yrityksiä kirjallisissa) läpi ja yksi neljännellä tai viidennellä. Kalliiksi tuli kortti
Jollekin voi niiden kortti tulla vielä kalliimmaksi..
Alkuperäinen kirjoittaja .):Jep. Ei nuo tuttavat vieläkään ole oppineet kunnolla olemaan liikenteessä. Itse en heidän kyytiinsä menisi, vaikka olisi ainoa vaihtoehto.Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Hyi hitto. ja semmoset sitten kruisailee tuolla.Alkuperäinen kirjoittaja .):Ekasta pääsin itse. Tunnen kolme tyyppiä, joilla inssi ei mennyt ihan putkeen. Kaksi sai vasta kuudennella kerralla (toisella sama määrä yrityksiä kirjallisissa) läpi ja yksi neljännellä tai viidennellä. Kalliiksi tuli kortti
Jollekin voi niiden kortti tulla vielä kalliimmaksi..