G:Kuinka monena päivänä olet harrastanut seksiä tällä viikolla?

ihmettelen
Alkuperäinen kirjoittaja Meitsi:
Nyt on pakko kysyy: miksei teillä harrasteta seksiä? Meillä petipuuhat ajoittuu viikonloppuihin, kun mies on kotona, mutta eikai kaikkien miehet matkatöissä ole? Kipinä kadonnut vai mitä? Oon ihan ihmeissäni täällä... :eek:
Samaa just meinasin kysyä. Outoa ettei oman miehen kanssa harrateta seksiä.
Miksi olette miehen ottaneet, ei ihme jos häippäsee vieraisiin, eihän tuollaista jaksa terve mies.
Minä en ole harrastanut kolmeen vuoteen mutta elänkin yksin.

Kippuravarvas
Alkuperäinen kirjoittaja ihmettelen:
Nyt on pakko kysyy: miksei teillä harrasteta seksiä? Meillä petipuuhat ajoittuu viikonloppuihin, kun mies on kotona, mutta eikai kaikkien miehet matkatöissä ole? Kipinä kadonnut vai mitä? Oon ihan ihmeissäni täällä... :eek:
Miksi olette miehen ottaneet, ei ihme jos häippäsee vieraisiin, eihän tuollaista jaksa terve mies.
:LOL: No jos terve mies ei pysty välillä ilman oleen, niin terve menoo vaan :whistle:

Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja sinkkuhinkku puutteessa:
Alkuperäinen kirjoittaja raparperitaivas:
Pyöreä (tai soikea) nolla tällä viikolla ja sitä edellisellä ja sitä edellisellä ja sitä edellisellä.... |O :eek: |O :eek: :( :'( :/
täällä viimeks syksyllä :D
Niin täälläkin, mutta vuosi tais olla...ootahan... olikohan 2003..? On niin kauan ettei meinaa enää muistaa!

No siksei harrasteta meilläkään kun pojan kanssa kaksin asustellaan, ei siis ole miestä jota hätyyttää. Ihan yksin saan itteni hoidella, ei ihan vastaa aitoa.

Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:
:LOL: No jos terve mies ei pysty välillä ilman oleen, niin terve menoo vaan :whistle:
Joo terve mies pystyy välillä olemaan ilman!
Mutta muutama vastasi, että viikkoja edellisesta rakastelusta/panosta (what ever) niin onko se aina sellasta: kerran kuussa seksiä?

*muoks* kyselen nyt siis parisuhteessa eläviltä, vai oliko kaikki noi vastaukset sinkuilta, sitten se on tottakai eri asia.

Pippuri

Meillä on syynä myös tuo raskaus. Mulla on tullut aiemmissa raskauksissa ongelmia sekstailuista, verenvuotoa ja suppareita. Sen takia molemmat jotenkin välttelee seksiä, ettei taas tulisi...

Vieras
Joo terve mies pystyy välillä olemaan ilman!
Mutta muutama vastasi, että viikkoja edellisesta rakastelusta/panosta (what ever) niin onko se aina sellasta: kerran kuussa seksiä?

*muoks* kyselen nyt siis parisuhteessa eläviltä, vai oliko kaikki noi vastaukset sinkuilta, sitten se on tottakai eri asia.
Mä ainakin olen parisuhteessa, eikä silti olla seksiä harrastettu ihan oikeasti sen vuoden 2003 jälkeen. Ei vaan nappaa ei yhtään. Mieskäään ei ole valittanut, koska hän oli suurin syy siihen ettei enää seksiä harrasteta. Erektiovaikeuksia, eikä mies halua selvittää asiaa. Mä tuumin, että mikäs siinä, ollaan sitten ilman. Välillä kyllä mietityttää, mihin tämä johtaa. Onnksi en kovinkaan paljon seksiä kaipaa, kun on ollut miehen kanssa vaan huonoja kokemuksia. Tietysti jo tilaisuus tulisi ja oikein mieli tekisi, en mene vannomaan ettenkö pettäisi. Se on sitten sen ajan murhe, JOS niin joskus kävisi.

Jonkun galluppi-tutkimuksen mukaan suomalaiset parisuhteessa elävät harrastaa seksiä 4-5 kertaa viikossa. Missä ne kaikki on?
Vai onko joku kehdannu valehdella sille gallupin tekijälle? |O Ei kai... Tää on vaan just sattumoisin kauheen hiljanen viikko ainakin kaikille meille.
B)

meil
Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:
Lasketaanko pelkkä siemenien vapauttaminen mieheltä B) ?

Jos ei niin tulos on nyt sama kuin jo puuduttavan monena kuuna aiemmin, eli pyöreä 0
Hei, onhan se seksi muutakin kuin yhdyntää! Eli kyllä. B)
Meillä yhtenä... Ja yövieraita tulossa. Eli siihen jäi tällä viikolla.

MinäÄiti
No meillä ei viikolla yksinkertaisesti kerkee :/ ja sittenku kerkee niin ollaan molemmat niin väsyneutä että nukahdetaan ennen ku keretään aloittaa.
ja toisekseen tämä raskaus alkaa vielä halutkin jo ku on maha edessä ja henkeen ottaa.

Yhteistyössä