G:Kuinka monena päivänä olet harrastanut seksiä tällä viikolla?

MinäÄiti
Alkuperäinen kirjoittaja Meitsi:
Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:
Alkuperäinen kirjoittaja ihmettelen:
Nyt on pakko kysyy: miksei teillä harrasteta seksiä? Meillä petipuuhat ajoittuu viikonloppuihin, kun mies on kotona, mutta eikai kaikkien miehet matkatöissä ole? Kipinä kadonnut vai mitä? Oon ihan ihmeissäni täällä... :eek:
Samaa just meinasin kysyä. Outoa ettei oman miehen kanssa harrateta seksiä.
Miksi olette miehen ottaneet, ei ihme jos häippäsee vieraisiin, eihän tuollaista jaksa terve mies.
Minä en ole harrastanut kolmeen vuoteen mutta elänkin yksin.
:LOL: No jos terve mies ei pysty välillä ilman oleen, niin terve menoo vaan :whistle:
Joo terve mies pystyy välillä olemaan ilman!
Mutta muutama vastasi, että viikkoja edellisesta rakastelusta/panosta (what ever) niin onko se aina sellasta: kerran kuussa seksiä?

*muoks* kyselen nyt siis parisuhteessa eläviltä, vai oliko kaikki noi vastaukset sinkuilta, sitten se on tottakai eri asia.

Oletko sitäkään tullut ajatelleeksi että toiset haluaa joka päivä.Toisille riittää kerran kuussa ;)

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Mutta muutama vastasi, että viikkoja edellisesta rakastelusta/panosta (what ever) niin onko se aina sellasta: kerran kuussa seksiä?

*muoks* kyselen nyt siis parisuhteessa eläviltä, vai oliko kaikki noi vastaukset sinkuilta, sitten se on tottakai eri asia.
Mä ainakin olen parisuhteessa, eikä silti olla seksiä harrastettu ihan oikeasti sen vuoden 2003 jälkeen. Ei vaan nappaa ei yhtään. Mieskäään ei ole valittanut, koska hän oli suurin syy siihen ettei enää seksiä harrasteta. Erektiovaikeuksia, eikä mies halua selvittää asiaa. Mä tuumin, että mikäs siinä, ollaan sitten ilman. Välillä kyllä mietityttää, mihin tämä johtaa. Onnksi en kovinkaan paljon seksiä kaipaa, kun on ollut miehen kanssa vaan huonoja kokemuksia. Tietysti jo tilaisuus tulisi ja oikein mieli tekisi, en mene vannomaan ettenkö pettäisi. Se on sitten sen ajan murhe, JOS niin joskus kävisi.
Te elätte yhdessä kaveripohjalla siis? Onko teillä lapsia?

Alkuperäinen kirjoittaja MinäÄiti:
Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:
Alkuperäinen kirjoittaja ihmettelen:
Nyt on pakko kysyy: miksei teillä harrasteta seksiä? Meillä petipuuhat ajoittuu viikonloppuihin, kun mies on kotona, mutta eikai kaikkien miehet matkatöissä ole? Kipinä kadonnut vai mitä? Oon ihan ihmeissäni täällä... :eek:
Samaa just meinasin kysyä. Outoa ettei oman miehen kanssa harrateta seksiä.
Miksi olette miehen ottaneet, ei ihme jos häippäsee vieraisiin, eihän tuollaista jaksa terve mies.
Minä en ole harrastanut kolmeen vuoteen mutta elänkin yksin.
:LOL: No jos terve mies ei pysty välillä ilman oleen, niin terve menoo vaan :whistle:

Oletko sitäkään tullut ajatelleeksi että toiset haluaa joka päivä.Toisille riittää kerran kuussa ;)
En ole tullut ajatelleeks! =)
Mikäs siinä, kaikki tyylillään! Pääasia kait että itse on tyytyväinen?

Joskus on pakko pitää muutaman päivän taukoa, kun tuntuu siltä että henki lähtee liian rajuista orgasmeista :snotty:

Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:
Joskus on pakko pitää muutaman päivän taukoa, kun tuntuu siltä että henki lähtee liian rajuista orgasmeista :snotty:
No juuh, syytä pitääkin! :LOL:

Tääl on näköjään yleisin joko 0 tai 5, liitytään kerhoon 0!!

Joo no ukko kyllä haluis mutta kun sen pitää mennä nukkumaan arkisin viimeistään 19.00 joten on pikkusen hankalaa harrastaa seksiä kun muu perhe menee nukkumaan 22.00. Saas nähdä miten meinataan seuraava lapsi tehdä, varmaan kesälomalla jos osuu samaan aikaan!! :LOL:

Anteeksi mitä??

Me asutaan kommuuni kolmiossa mun äidin, veljen, kahden koiran ja lasten kanssa, joten täytyy sanoa, että melko vähän on mahdollisuuksia seksin harrastamiseen. En muista yhtäkään viimeiseltä kahdelta viikolta.

Yhteistyössä