:wave:
MiksiSiksi 06.09.2007 #27 :wave: 25-vuotta on lasit ollunna, enkä varmasti osaisi olla ilman. Ovat yksi osa minua... Meillä on kaikilla perheenjänsenillä silmälasit.
:wave: 25-vuotta on lasit ollunna, enkä varmasti osaisi olla ilman. Ovat yksi osa minua... Meillä on kaikilla perheenjänsenillä silmälasit.
CrystalBlue 06.09.2007 #28 Alkuperäinen kirjoittaja Verenpisara: :wave: + piilarit tarvittaessa. Click to expand... samoin.. kotona lasit..muuten piilarit
Alkuperäinen kirjoittaja Verenpisara: :wave: + piilarit tarvittaessa. Click to expand... samoin.. kotona lasit..muuten piilarit
Nyynä 06.09.2007 #31 :wave: ja mieki kyselin leikkauksesta... tosin en sais laseja pois leikkauksellakaan, sen verran on tuota voimakkuutta ja melekein kolokytä vuotta on lasit nenällä keikkunu.
:wave: ja mieki kyselin leikkauksesta... tosin en sais laseja pois leikkauksellakaan, sen verran on tuota voimakkuutta ja melekein kolokytä vuotta on lasit nenällä keikkunu.
lady of the lake 06.09.2007 #35 :wave: ja toisinaan piilaritki.Mulla on likinäkö joten 60 veenä voin olla jo ilman laseja jos hyvin käy
:wave: ja toisinaan piilaritki.Mulla on likinäkö joten 60 veenä voin olla jo ilman laseja jos hyvin käy
piprane ema 06.09.2007 #38 Autolla ajaessa käytän ja pitäs kai alkaa käyttään ku katton telkkariaki, mutta kun lasit aina autossa ni ei tuu haettua...
Autolla ajaessa käytän ja pitäs kai alkaa käyttään ku katton telkkariaki, mutta kun lasit aina autossa ni ei tuu haettua...