g: kuinka lähellä lapsuuden toiveammattia olet?

Minä olen aika kaukana... :D Halusin nimittäin olla nunna. Ja toivoin vanhemmilta että olisivat laittaneet mut sisäoppilaitokseen. :D

Ja tunnetko ketään, kuka olisi toteuttanut lapsuutensa toiveammatin?
 
Mulla ei oo ikinä ollut mitään erityistä toiveammattia, kotiäiti olen halunnut olla aina ja nyt sitä olen. Oli itsellä niin kiva lapsena tulla koulustakin kotiin kun tuoksui pulla ja äiti oli tehnyt ruokaa ja pikkuveli touhus omiaan. No, iskä oli töissä mut kyllä sitä iskääkin aina näki. =)
 
Itse asiassa mä olen juuri siinä ammatissa, eli halusin jo pienenä opettajaksi. Tosin hivenen eri syistä silloin kuin mitäkä painoivat lopullisessa ammatinvalinnassa :whistle:.

Toinen haaveammattini oli sihteeri. Ja se on kyllä todella kaukana - ainakin meikäläisen luonteesta ;).
 
Miekii tahoin pienenä poliisiks, mut oon vissiin liian pätkä....nythän noi kriteerit ei enää oo niinkään esteenä. Vielä haaveilen, et jos joskus sit kummiskii...ikä alkaa jo painaa! :D Lähihoitajaks oon opiskellut ja amk opiskelen tällä hetkellä shg:ksi. Mikähänmusta tulee sit isona...ku tietäis :whistle:
 
halusin pienestä pitäen englannin opettajaksi, ja kuhan parin vuoden päästä pääsen vielä auskultoimaan ja graduni kirjoittamaan, niin sittenhän musta tulee venäjän ja enkun opettaja =) ja niitä töitä olen tehnyt viime talvenkin, tosin ruotsi-enkku opena yläasteella =) haaveammeatti, ja tykkään ku hullu puurosta :D
 
Halusin LASTENHOITAJAKSI tai NÄYTTELIJÄKSI... :D

Olen siis talouskoulunkin käynyt kosmetologi...
Lastenhoito-haave tyydyttyy kolmella OMALLA lapsella ja näyttelijäksi en sopisi (en voisi sitä KAIKKEA tehdä, mitä näyttelijät joskus joutuvat tekemään) ... :whistle:
 
Riippuu mihin toiveammattiin vertaa :D Lentoemosta olen tositosi kaukana, ja olin niin lähellä poliisin ammattia, kuin vain se on mahdollista (vartija).

Lisään vielä, että halusin mä rekkakuskiksikin, ja äidiksi. No tuo äitihaaveammatti on toteutunutkin =)
 
vieras
Teini-iästä asti haaveammatti on ollut perämies. Konttorirotta olen. Että hyvinkin kaukana :D No mutta, tykkään kovin nykyisestä duunistani eli ihan onnellinen olen ja salaa kateellisena seuraan kun yksi tuttu opiskelee merimieskoulussa... ;)
 

Yhteistyössä