G: Kuinka kauan yhdessäoloa ennen naimisiinmenoa?

harmis
8 vuotta yhdessä
pari viikkoa vajaa 27 v, mies oli jo täyttänyt 27
kyllä mä vähän epäröin, vaikka meillä jo 2 lasta olikin :/ Lähinnä pelotti jos asiat muuttuukin jostain syystä huonompaan suuntaan mutta ei niin käynyt! :D Enkä mä ole ikinä koskaan ollut varma mistään, aina on pientä epäröintiä :ashamed:
 
Vajaa 3 vuotta oltiin seurusteltu.
Olin silloin 21v.
Kyllähän se vähän mietitytti, mutta en ehkä EPÄRÖINNIKSI sitä kuitenkaan kutsuisi. Ajattelen asian niin, että kerran sitä vain naimisiin mennään, joten kyllä sitä melko tarkkaan pitää tuumata, että onhan tämä nyt sitten varmasti juuri Se Oikea. Ja onhan tuo tähän mennessä ainakin tunnostanut olevan! =) :heart:
 
WTF
1. Kuinka kauan seurustelitte kumppaninne kanssa ennen kuin menitte naimisiin? VAJAA 2.5v. (meil oli kyl 1.5v. ikänen laps)

2. Minkä ikäinen olit häiden aikaan? 34v.

3. Olitko täysin varma tulevasta, epäröitkö hetkeäkään missään vaiheessa? NO EN VARMASTI EPÄRÖINYT
 
Vilma
2,5 vuotta seurusteltiin ennen häitä. Olin 26v ja mies 27v. Minä tunnustan että hieman hirvitti koko homma, en ollut kuvitellut ihan niin nopeasti avioituvani mutta kun mies kosi niin vastasin tietysti myöntävästi. :) Nyt ollaan oltu jo vuosia yhdessä aina vain rakastuneempina.
 
rouva ö
avoliitto 5 kk tapaamisesta, avioliitto reilu vuosi myöhemmin, oli sovittu, mutta en ollut kovin vakuuttunut, mutta kun se avioliittovaihtoehto tuotti rahaa, menin naimisiin

olin 23,5 v.

olin täysin varma tulevasta - kaikki meni persiilleen
 
vieras realisti
1 1/2 vuotta, jonka jälkeen naimisiin keski-ikäisenä ja kertaalleen eronneena KYLLÄ epäröin (ensimmäisellä kerralla en hetkeäkään ;)), neljä vuotta takana ja suht onnellisia ollaan :)
 
Greippi
Alkuperäinen kirjoittaja Nekkis:
Eli

1. Kuinka kauan seurustelitte kumppaninne kanssa ennen kuin menitte naimisiin? 4 kk ennen kihloihin menoa ja siitä vuoden päästä naimisiin eli noin 1,5 v
2. Minkä ikäinen olit häiden aikaan? 26
3. Olitko täysin varma tulevasta, epäröitkö hetkeäkään missään vaiheessa?
en epäröinyt

 

Yhteistyössä