Totuus on, että ei se suhteen kestosta riipu erotaanko riitaisasti tai ei...yhtä tuskaa se on lapsille kuitenkin.Alkuperäinen kirjoittaja mie:Ja kauan yhdessäolleethan ei eroa rumasti? Mun vanhemmat eros 20 yhteisen vuoden ja kahden teini-ikäsen lapsen jälkeen erittäin riitaisasti. Serkkuni tuli jätetyksi 20 yhteisen vuoden jälkeen, pettämistä sun muuta, lapset vielä tarhaiässä. En lähtis yleistään, että se on suhteen kestosta kiinni, onko parisuhdehelvetti vai ei.Alkuperäinen kirjoittaja Harmaa:Aika nopeesti moni on toiminut.....en itse ikimaailmassa perustaisi perhettä ennen vuosien yhdessä oloa. Tuttavapiirissä on saanut seurata ihan liikaa näitä pikaisten ihmisten parisuhdehelvettejä.
Jep, täyttä totta tuo loppuosa.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Totuus on, että ei se suhteen kestosta riipu erotaanko riitaisasti tai ei...yhtä tuskaa se on lapsille kuitenkin.Alkuperäinen kirjoittaja mie:Ja kauan yhdessäolleethan ei eroa rumasti? Mun vanhemmat eros 20 yhteisen vuoden ja kahden teini-ikäsen lapsen jälkeen erittäin riitaisasti. Serkkuni tuli jätetyksi 20 yhteisen vuoden jälkeen, pettämistä sun muuta, lapset vielä tarhaiässä. En lähtis yleistään, että se on suhteen kestosta kiinni, onko parisuhdehelvetti vai ei.Alkuperäinen kirjoittaja Harmaa:Aika nopeesti moni on toiminut.....en itse ikimaailmassa perustaisi perhettä ennen vuosien yhdessä oloa. Tuttavapiirissä on saanut seurata ihan liikaa näitä pikaisten ihmisten parisuhdehelvettejä.
Hassua yleistystä, että nopeasti toimineet eroaisivat helpommin...
Entä jos kuitenkin olisit tuntenut toisen jo ennen seurusteluakin?Alkuperäinen kirjoittaja Harmaa:Aika nopeesti moni on toiminut.....en itse ikimaailmassa perustaisi perhettä ennen vuosien yhdessä oloa. Tuttavapiirissä on saanut seurata ihan liikaa näitä pikaisten ihmisten parisuhdehelvettejä.