G: Kuinka kauan olitte olleet miehenne kanssa yhdessä, kun teille syntyi ensimmäinen lapsi?

  • Viestiketjun aloittaja Noona
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Alkuperäinen kirjoittaja Harmaa:
Aika nopeesti moni on toiminut.....en itse ikimaailmassa perustaisi perhettä ennen vuosien yhdessä oloa. Tuttavapiirissä on saanut seurata ihan liikaa näitä pikaisten ihmisten parisuhdehelvettejä.
Ja kauan yhdessäolleethan ei eroa rumasti? Mun vanhemmat eros 20 yhteisen vuoden ja kahden teini-ikäsen lapsen jälkeen erittäin riitaisasti. Serkkuni tuli jätetyksi 20 yhteisen vuoden jälkeen, pettämistä sun muuta, lapset vielä tarhaiässä. En lähtis yleistään, että se on suhteen kestosta kiinni, onko parisuhdehelvetti vai ei.
Totuus on, että ei se suhteen kestosta riipu erotaanko riitaisasti tai ei...yhtä tuskaa se on lapsille kuitenkin.

Hassua yleistystä, että nopeasti toimineet eroaisivat helpommin...
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Alkuperäinen kirjoittaja Harmaa:
Aika nopeesti moni on toiminut.....en itse ikimaailmassa perustaisi perhettä ennen vuosien yhdessä oloa. Tuttavapiirissä on saanut seurata ihan liikaa näitä pikaisten ihmisten parisuhdehelvettejä.
Ja kauan yhdessäolleethan ei eroa rumasti? Mun vanhemmat eros 20 yhteisen vuoden ja kahden teini-ikäsen lapsen jälkeen erittäin riitaisasti. Serkkuni tuli jätetyksi 20 yhteisen vuoden jälkeen, pettämistä sun muuta, lapset vielä tarhaiässä. En lähtis yleistään, että se on suhteen kestosta kiinni, onko parisuhdehelvetti vai ei.
Totuus on, että ei se suhteen kestosta riipu erotaanko riitaisasti tai ei...yhtä tuskaa se on lapsille kuitenkin.

Hassua yleistystä, että nopeasti toimineet eroaisivat helpommin...
Jep, täyttä totta tuo loppuosa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Harmaa:
Aika nopeesti moni on toiminut.....en itse ikimaailmassa perustaisi perhettä ennen vuosien yhdessä oloa. Tuttavapiirissä on saanut seurata ihan liikaa näitä pikaisten ihmisten parisuhdehelvettejä.
Entä jos kuitenkin olisit tuntenut toisen jo ennen seurusteluakin?
Muuttaisko se tilannetta yhtään, vai pitäiskö sun silti saada seurustella monta vuotta ennen vauvan yritystä?

Me tunnettiin jo ennestään ja tiesin mikä tuo on miehiään ja mihinkä olin ryhtymässä.

Eikä se lyhyt seurustelu ennen lasten saantia todellakaan tarkota, että ero on todennäköisempi tai yhtään sen rumempi, kun niillä jotka on 10 vuotta yhdessä ennekun lapsista edes puhutaan.
 

Yhteistyössä