G: Kuinka kauan olitte olleet miehenne kanssa yhdessä, kun teille syntyi ensimmäinen lapsi?

  • Viestiketjun aloittaja Noona
  • Ensimmäinen viesti
nanna
Oltiin oltu yhdessä noin 1v 9kk ja tunnettu n. 3 vuotta. Oltiin asuttu kuukausi yhdessä kun vauva yllättäen ilmoitti tulostaan. Monet kauhisteli sitä että oltiin oltu vasta vuos yhdessä ja vauva jo tulossa, mutta ehkä se että oltiin kummatkin vasta 18-vuotiaita vaikutti myös kauhisteluun. Luulin et ollaan jotenkin kummallisia, mut ei me ehkä ollakkaan. Ja ollaan siis nykyäänkin yhdessä.
 
n. 2v 2kk,
Lasta alettiin yrittämään kun oltiin seurusteltu alle puoli vuotta. Vuoden yrittämisen jälkeen tärppäsi :) . Nyt on tulossa kesällä toinen. Toisen lapsen synnyttyä yhteiseloa tulee olemaan takana 4v. Tämä on muuten ensimmäinen seurustelusuhteeni, luultavasti myös se viimeinen. :D

suht' nopeaa toimintaa mutta mitäs sitä odottelemaan kun molemmilla oli tavatessa ikääkin lähemmäs 30 :heart:. Kyllä tässä iässä on ne elämän realiteetit jo hyvin ymmärtänyt ja osaa arvostaa ihan tavallista arkea.

 
Harmaa
Aika nopeesti moni on toiminut.....en itse ikimaailmassa perustaisi perhettä ennen vuosien yhdessä oloa. Tuttavapiirissä on saanut seurata ihan liikaa näitä pikaisten ihmisten parisuhdehelvettejä.
 
mie
Alkuperäinen kirjoittaja Harmaa:
Aika nopeesti moni on toiminut.....en itse ikimaailmassa perustaisi perhettä ennen vuosien yhdessä oloa. Tuttavapiirissä on saanut seurata ihan liikaa näitä pikaisten ihmisten parisuhdehelvettejä.
Ja kauan yhdessäolleethan ei eroa rumasti? Mun vanhemmat eros 20 yhteisen vuoden ja kahden teini-ikäsen lapsen jälkeen erittäin riitaisasti. Serkkuni tuli jätetyksi 20 yhteisen vuoden jälkeen, pettämistä sun muuta, lapset vielä tarhaiässä. En lähtis yleistään, että se on suhteen kestosta kiinni, onko parisuhdehelvetti vai ei.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ev:
Alkuperäinen kirjoittaja hannamaria:
Alkuperäinen kirjoittaja ev:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Keskenmenoako tarkoitat vai miten on mahdollista?
palstalla kaikki on mahdollista. veikkaan exän lasta
Eihän se sitten ole yhteinen lapsi.
En ole väittänytkään että olisi. Mut palstalla moni tulkitsee asioita toisin. "on se yhteinen kun mieheni pitää sitä kuin omanaan"
 

Yhteistyössä