niin joo ja kuopusta olisin imettänyt pidempään mut, rupes poika puremaan niin kipeetä et en enää kerta kaikkiaan pystynyt imettämään.. ja sitte ehty viel maito.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:esikoista 1v 6kk
kuopusta 5 kk
Täälläpä poikkeus :wave:Alkuperäinen kirjoittaja Arjaana:Näyttää siltä, että lähes poikkeuksetta esikoista imetetään vähemmän aikaa kuin kuopusta. Onkohan maidon tulossa silloin eroa vai onko äiti vain kokemuksistaan "viisastunut" tms.? Itse en tähän osaa vastata kun vasta yksi lapsi =)
ihana masu sul =)Alkuperäinen kirjoittaja SmileX:esikoista vajaan 3kk, tokaa 6kk
Mulla ainakin esikoisen imetys meni pipariksi oman epävarmuuteni vuoksi. En luottanut siihen, että vauva saa tarpeeksi maitoa rinnasta vaan annoin aina perään pulloa, no niinhän siinä sitten kävi että pian tissi ei enää kelvannut. Toisen lapsen imetys onnistui paremmin kun luotin siihen että maitoa tulee riittävästi.Alkuperäinen kirjoittaja Arjaana:Näyttää siltä, että lähes poikkeuksetta esikoista imetetään vähemmän aikaa kuin kuopusta. Onkohan maidon tulossa silloin eroa vai onko äiti vain kokemuksistaan "viisastunut" tms.? Itse en tähän osaa vastata kun vasta yksi lapsi =)
Älä ny pelotteleAlkuperäinen kirjoittaja Arjaana:Näyttää siltä, että lähes poikkeuksetta esikoista imetetään vähemmän aikaa kuin kuopusta. Onkohan maidon tulossa silloin eroa vai onko äiti vain kokemuksistaan "viisastunut" tms.? Itse en tähän osaa vastata kun vasta yksi lapsi =)
noin 7 viikkoa ja vähän päälle puoli vuotta toista.Alkuperäinen kirjoittaja Arjaana:Näyttää siltä, että lähes poikkeuksetta esikoista imetetään vähemmän aikaa kuin kuopusta. Onkohan maidon tulossa silloin eroa vai onko äiti vain kokemuksistaan "viisastunut" tms.? Itse en tähän osaa vastata kun vasta yksi lapsi =)