G: kuinka kauan meni ennen tärppiä?

  • Viestiketjun aloittaja kuumeilija
  • Ensimmäinen viesti
kuumeilija
Hui! Miten ihmeessä sitä mieli kestää noin pitkää odotuksen odotusta? Löytyikö jotain syytä miksi noin pitkään meni?

Mutta kyllä onni oli varmasti melkoinen kun lopulta tärppäs! :heart:
 
LaSposa


Meillä oli yritystä lähes vuosi, oli jo aikakin lapsettomuustutkimuksiin ja sit PAM, ne 2 viivaa napsahti ruutuun kun oltiin vähän niinkun "unohdettu" koko asian yrittäminen vähäks aikaa! Että paljolti korvien välissä olevaa henkimaailman asiaa tuo raskaaksi tuleminen!

Tsemppiä kaikille! :flower:

LaSposa & Nyytti rv 16+3 :heart:
 
äiti kahdelle
eka tärppäs heti ekasta kierrosta pillerien lopetuksen jälkeen.
toinen tärppäsi toisesta yrityskierrosta mutta meni kesken rv9.
kolmas tärppäsi vuoden yrittämisen jälkeen tuosta keskenmenosta.
ja nyt neljäs raskaus tärppäsi taas heti kun yritettiin
:wave:
eli kovin voi olla vaihtelevaa ku välillä tärppää heti ja sitten yhtäkkiä anto vuoden tuo pikkukakkonen odotuttaa.mutta mistäs tästä naisen kehosta ikinä tietää mitä sisällä tapahtuu...
Tsemppiä kaikille odotuksen odotukseen :)
 
Marusha
Ensimmäistä yritettiin melko tarkkaan tasan kaksi vuotta. Sai alkunsa lapsettomuushoidoilla, joita ehdittiin tehdä puoli vuotta ennen raskauden alkua. Lapsi täyttää kohta kolme vuotta ja ollaan oltu koko aika hänen syntymänsä jälkeen ilman ehkäisyä, mutta aktiivisemmin yritetty reilut puolitoista vuotta, kunnes tärppäsi kolme viikkoa sitten niin ikään lapsettomuushoidoilla. Molemmilla kerroilla onnistui toisella inseminaatiolla, ja nyt siis rv 4 menossa.
 
hedelmällinen
Viisi kertaa ekasta kierrosta. Ei meinannut viidennellä kerralla uskoa, että voi olla mahdollista. Mutta kaikki sukuni naiset ovat tulleet helposti raskaaksi. Mutta kaikki yrittämisen riemu jää kokematta, kun heti tärppää..
 
tärppiinä
Ekaa yritettiin 10 kiertoa ja ajallisesti vuosi, kierto heitteli ja oli pitkä melkein aina. Tokaa 3 kiertoa ja ajallisesti 3kk, kierto pysyi ensimmäisen raskauden jälkeen ns normaalina (29) ja säännöllisenä.
 
Ekasta tulin samantien raskaaksi.Pillerit jätin huhtikuulla ja toukokuulla olin raskaana.Söin pillereitä 6kk.
Toisesta meni 3kk ennen kuin tärppäsi.Poika on nyt vähän yli 2 vuotta,toisen laskettuaika jouluna:)
 
Moonlight harmaana
Mulla oli käytössä ehkäisykapseli, joka poistettiin viime kesäkuun alussa ja elokuussa tuli viimeiset menkat. . eli 2 kiertoa meni ennenku tärppäs ja kierto tasaantui. Tuon kapselin kans on oma hormooni toiminta pysähdyksissä siis kun se ei tuota ovulaatiota ollenkaan, minulla ainakaan. Eli mulla oli vuoden kuukautiset kokonaan pois ja silti tärppäs nopeesti.

Todella paljon plussatuulia kaikille!!

Moonlight ja laskettu aika huomenna!!
 

Täällä kanssa oli nopeaa toimintaa. Pillerit jäi pois marraskuussa ja tuli se tyhjennysvuoto mikä niiden jälkeen tulee ja joulukuun puolivälissä sain ne kaksi viivaa. Tämä on ensimmäinen joten en tiedä kuinka sikiäviä oikeasti sitten ollaan. :)
Katsotaan sitten kun/jos joskus toista ruvetaan yrittämään.

Jonz 26+6

PS. Pillerimerkki oli Femoden
 

Yhteistyössä