G: Kuinka kauan "kestät" ilman omaa aikaa?

  • Viestiketjun aloittaja "utelias"
  • Ensimmäinen viesti
"huh huh"
Kyllä sitä on painettu useampi kuukausi (2vuotta) peräjälkeen ilman omaa aikaa...ilman hoito-apuja
Kyllä oli hermot kireellä ja burn out lähellä.
Siinä ei enää auttanu mitkään parituntiset omanajan tarpeet vaan lapset meni päiväkotiin 10 tunniksi ja ite töihin...
 
Aikoinaan, kun lapset oli vauvoja/taaperoita, kestin vaikka kuukausia.

Nykyään en kestä päivääkään. Mun on pakko saada se oma rauhaisa hetkeni kerran päivässä, tai kaksi parhaassa. Onneksi ei tarvitsekaan kestää :)
 
Kaikista paras on jos saan joka päivä edes tunnin-kaks olla rauhassa yksin kun lapset on päikkäreillä.. Isompi jättää päikkäreitä joskus väliin ja niinä päivinä olen illalla aivan loppu.

Kokonaista päivää en ole ollut lapsista erossa varmaan koskaan... Lapset siis kuitenkin vasta 2v4kk ja 1v4kk...
Oi joi... :/ Toi oli aika rankkaa aikaa meidänkin perheessä.. no, illalla sitten oli sitä omaa aikaa, varsinkin kun isompi alkoi jättää päiväunet pois, niin alkoivat meillä mennä aika ajoissa nukkumaan. Nyt ei enää päiväunia nuku kumpikaan, mutta kuten sanottua, paljon leikkivät jo ihan keskenään.. aamuisinkin lapset vaan nousee leikkimään, ei ne enää edes herätä mua. :D Ja ikää nyt siis 3v 8kk ja 4v8kk.
 
No en mä osaa sanoa. MUlla on kuitenkin vähintäänkin joka ilta omaa aikaa, kun lapset menevät aikasin nukkumaan...
No nyt tosin sanoin miehelle, että huomenaamulla ei ota mitään hommia, koska mä haluan jumpalle! Eli nyt en jaksa enää pidempään ilman hikiliikuntaa :)
 
Lapset on 4v 3v ja 1.5v.

Jokatoinen viikko on n.2h aikaa ihan vain itselle. Lapset nukkuu ja mies vielä töissä. Myös lenkit koiran kanssa ja kk-palaverit lasken mukaan. Et näemmä mulla on omaa aikaa paljonkin :saint: Mutta kestän kyllä useita kuukausiakin ilman.
 

Yhteistyössä