G: Ketä pariskuntaa muistutatte?

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:
Kuka tunnustaa olevansa Matti ja Mervi?? :whistle:
sitä mieltä,että olemme kuin matti ja mervi...tai tarkemmin mies on jopa näöltään lähes kopio matista,sekä,ikävä kyllä käytökseeltäänkin.Itse olen merviä muistuttanut siinä suhteessa,että aina olen mokoman pissipään jostain syystä takas ottanut,vaan nyt jokunen aika sitten sain itsestäni irti lopullisen eron, ja nyt aikaa mennyt jo tovi - takaisin en enää ottanut,enkä ota :)
 
:(
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:
Kuka tunnustaa olevansa Matti ja Mervi?? :whistle:
sitä mieltä,että olemme kuin matti ja mervi...tai tarkemmin mies on jopa näöltään lähes kopio matista,sekä,ikävä kyllä käytökseeltäänkin.Itse olen merviä muistuttanut siinä suhteessa,että aina olen mokoman pissipään jostain syystä takas ottanut,vaan nyt jokunen aika sitten sain itsestäni irti lopullisen eron, ja nyt aikaa mennyt jo tovi - takaisin en enää ottanut,enkä ota :)
Täällä kans yks Matti-miehen riesaksi saanut :(
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja :(:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:
Kuka tunnustaa olevansa Matti ja Mervi?? :whistle:
sitä mieltä,että olemme kuin matti ja mervi...tai tarkemmin mies on jopa näöltään lähes kopio matista,sekä,ikävä kyllä käytökseeltäänkin.Itse olen merviä muistuttanut siinä suhteessa,että aina olen mokoman pissipään jostain syystä takas ottanut,vaan nyt jokunen aika sitten sain itsestäni irti lopullisen eron, ja nyt aikaa mennyt jo tovi - takaisin en enää ottanut,enkä ota :)
Täällä kans yks Matti-miehen riesaksi saanut :(
olekkin vähän turhan värikästä tuo Matti-meininki ? Ja itselläni ainakin jostain syystä erittäin vaikeaa päästä eroon ko.ihmisestä.5 vuotta siedin kaikkea p*skaa.Juomiseen kun liitetään vielä narsistinen persoonallisuushäiriö (siis oikeasti,ei mikään mun oma diagnoosi)niin on aika paketti käsissä,joka tekee elämästä puhdasta helvettiä.Ja kun ne osaa sitten sen manipuloinnin,ja osaavat olla myös niin valloittaviakin.Olen erittäin helpottunut,kun vihdoin,tällä kertaa eropäätökseni piti.
 

Yhteistyössä