G: Keskenmeno,oletko kokenut tai tunnetko ketään joka on kokenut

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Vieras

Vieras
Jos olet itse saanut keskenmenon niin oletko kertonut siitä kenellekään?

Itse koin sen vähän aikaa sitten enkä ole kertonut kenellekään,sattuu vieläkin enkä halua että ystävät eivät tiedä mitä sanoa jos kertoisin. Ehkä kerron joskun myöhemmin.

Ja ystävistäni vain yksi on kertonut kokeneensa keskenmenon.

Ekaa en kertonut koska raskaudesta ei edes perheen ulkopuoliset tienneet ja toisesta ei tarvinnut kertoa kun ihan ambulanssilla menin sairaalaan :( ja esikoinen 3v piti huolen siitä että kaikki saivat tietää tapahtunesta.

Olen saanut 12+ ja jouduin yöksi sairaalaan, jouduin kaavintaan.... Ystäviä piti just olla tulos viikonlopuksi, ja silloin oltas kerrottu raskaudesta - ei sit tarvinnut vaan perua koko vierailukin. :'(

ystävistä ei oo kukaan km kokenut - ainakaan kertoneet

en ole kokenut, mutta ystäväni koki 6 keskenmenoa ja yhden synnytyksen viikolla 25, poika menehtyi 3vrk:n ikäisenä. Saivat viimein lapsen, mutta vaikea oli viimeinen raskauskin. Kaikki ystäväni ovat avoimesti kertoneet, enkä koskaan ole jäänyt sanattomaksi. Suru on suuri oli se raskaus kestänyt miten vain, menetys on menetys ja mikä sitä kukaan on mitätöimään.
Jos sinulla hyvä ystävä kenelle voisit puhua, olisi se ehkä hyvä, mieti jos pystyisit asiasta puhumaan..

Yhteistyössä