G: kerro jotain lapsistasi

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
Meillä reipas 3v keräsi innolla lelut huoneeseensa tukkirekkansa kyydissä. Hauskuuttaan meitä vanhempia jutuillaan ja saa meidät välillä herkistymään kauniilla sanoillaan, eilen isälleen"jokaisen oma isi on paras isi":)Väliin kärsimätön,omatahtoinen, keksiii pientä piruuttaa väsyneenä tai jos ei saa tarpeeksi huomiota.. Mutta niin rakastettava.

Pikku kakkonen on vilkas, pieni ihmisalku masussa vielä :heart:
 
esikoinen 3,5v on tänttäränttä, kekseliäs, ja nokkela. Eilenkin leipoi pullaa, pikkusiskon kanssa.. Pullan leipominen tosin tapahtui keittiön lattialla ja taikina koostui 2kg jauhoja, paljon vettä ja ripaus hiivaa.

Kuopus 2v on rauhallinen, aurinkoinen, mutta jo varsin omapäinen.
 
vieras
Esikoinen 3,5v uhmaikäinen, huomionhakuinen, tempperamenttinen,kärsimätön, kokeilee todella vanhempien pinnaa, älykäs, musikaalinen, empaattinen, nokkela, hellä. Kuopus 10kk, suloinen, iloinen, joviaali persoona.
 
tyttöjen äiti
Meidän lasten juttuja: Esikoinen sanoin kaksivuotiaana "Minä olen tärkeä nainen, kun hoidan itse omat asiani."
Keskimmäinen kertoi eilen minulle( 4 vuotta) Jos haluaa käydä kuvataidekoulussa, niin siihen pitää sitoutua" (mistähän tuonkin oli keksinyt)
Kuopus osasi 1,5 vuotiaana laulaa tuiki tuiki tähtönen-laulun ihan kokonaan ja vielä todella kauniisti ja sävelpuhtaasti.
 
Esikoinen 6v on päättänyt ryhtyä isona eläinlääkäriksi.
Se myös tutkii postimyynti- yms. kuvastoja ja valitsee tavaroita omaan kotiinsa.

Kuopus 2,5v ilmoittaa olevansa äidin kulta.
Jos kysyy että oletko sä myös isin kulta, niin vastaus on: "En. Mä olen isin HEVONEN"

Molemmat on poikia :heart:
 
Sariel
Sinä nukut siinä,
tuhiset unimaailmassasi.
Silitin sinut uneen
ja olen lähelläsi,
kun heräät.

Ja minä pelkään,
jokaista eron hetkeä.
Näen sinut kyynelsilmissä
ja kuolen joka kerta,
kun hyvästelen sinut.

Sinä rauhoitit minut,
kesytit villipedon,
kun tulit minuun ja
minusta. Rakkauden
ymmärsin vasta silloin.
 
Kun hermostun 2,4 v uhmispoikani temppuiluun ja suunnittelen huutamisen aloittamista, tuo pieni suurisilmäinen pystytukka tulee halaamaan mun jalkoja, katsoo suoraan silmiin ja kuiskaa ihan hiljaa "oma äiti". Huuda sit sellaselle... :heart:
 
HelloShitty
Alkuperäinen kirjoittaja Siksakkia:
Esikoinen on maailman suloisin poika ja hokee pitkin päivää sanaa "hiija" enkä minä tajua mitä se tarkoittaa :heart: (1v2kk)

Toinen on maailman suloisin pikkuriikkinen vauvan alku masussa kasvamassa :heart:
hiljaa? :whistle: :D
 

Yhteistyössä