G: Kenen lapsuuteen EI kuulu yhtään ikävää muistoa, johon liittyy alkoholi?

  • Viestiketjun aloittaja siru
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja ???:
Alkuperäinen kirjoittaja Ekosysteemi:
meillä ei juotu alkoholia saunaolutta lukuunottamatta. kerran olen nuorena nähnyt isäni humalassa. halaili koiraa eteisessä :D
Halaili koiraa humalassa? Tavallaan humalassa potkitaan koiria.

Ettei isälläsi olisi vain salaista menneisyyttä? Onko hänellä wanhoissa kuvissa pulisongit ja korvien päälle ylettyvä tukka?
halaili joo. kertoi sille miten hyvä koira on ollut aina :) "muoks" ja vanhoissa kuvissa on pitkä tukka
 
:)
Meillä ne illat oli vaan mukavia, yleensä naapureiden kans muutamia drinksuja/olusia jne. ottivat ja muksut leikittiin keskenämme. Mitään pahojamuistoja alkoholista ei ole.
 
En ole koskaan nähnyt vanhempia humalassa eikä kyllä lähipiirissäkään aikuiset "ryyppäillyt".
Muistan kuinka pelkäsin pienenä naapurin setää joka joskus humalassa tuli meidän pihaan tai oven taakse pyytämään isältäni kyytiä kaupunkiin :D
 
hippi
Alkuperäinen kirjoittaja Ekosysteemi:
Alkuperäinen kirjoittaja ???:
Alkuperäinen kirjoittaja Ekosysteemi:
meillä ei juotu alkoholia saunaolutta lukuunottamatta. kerran olen nuorena nähnyt isäni humalassa. halaili koiraa eteisessä :D
Halaili koiraa humalassa? Tavallaan humalassa potkitaan koiria.

Ettei isälläsi olisi vain salaista menneisyyttä? Onko hänellä wanhoissa kuvissa pulisongit ja korvien päälle ylettyvä tukka?
halaili joo. kertoi sille miten hyvä koira on ollut aina :) "muoks" ja vanhoissa kuvissa on pitkä tukka
Kerro isille, että olet jo iso tyttö. Sinun on varmaan aika saada tietää totuus...
 
Alkuperäinen kirjoittaja hippi:
Alkuperäinen kirjoittaja Ekosysteemi:
Alkuperäinen kirjoittaja ???:
Alkuperäinen kirjoittaja Ekosysteemi:
meillä ei juotu alkoholia saunaolutta lukuunottamatta. kerran olen nuorena nähnyt isäni humalassa. halaili koiraa eteisessä :D
Halaili koiraa humalassa? Tavallaan humalassa potkitaan koiria.

Ettei isälläsi olisi vain salaista menneisyyttä? Onko hänellä wanhoissa kuvissa pulisongit ja korvien päälle ylettyvä tukka?
halaili joo. kertoi sille miten hyvä koira on ollut aina :) "muoks" ja vanhoissa kuvissa on pitkä tukka
Kerro isille, että olet jo iso tyttö. Sinun on varmaan aika saada tietää totuus...
mä en nyt pysy sun ajatusten juoksussa, mutta ei mun tarvikkaan.
 
täällä
:wave: Liittyy muistoja aikuisten alkoholin käyttöön (vanhempien ja sukulaisten), mutta ei yhtään ikäviä. Päin vastoin, monesti lapsista oli hauskaa, kun aikuiset olivat hieman humalassa ja juttelivat hassuja. Ja kerrankin kaikki sukulaiset osallistuivat elefanttimarssiin 4-vuotiaan johdolla :LOL:

Okei, näin jälkeen päin ei ollut kauhean asiallista naureskella eräälle sukulaiselle, jolle aina juhannuksena sattui ja tapahtui. Milloin löytyi nokkospuskasta, milloin järvestä katiskan vierestä.

-Tästä kyllä jo tunnistaakin minut. Terveisiä siskolle, jos tänne sattuu eksymään ;)
 

Yhteistyössä