G. Kenen lapsi herää oikeesti...

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras
No meillä ollaan kyllä jo 6.30 päiväkodilla riisumassa vaatteita (lapset ja mies) ja itse olen samaan aikaan töissä, eli kyllä joillakin lapset heräävät ennen 6.50.
 
Meillä 3 v heräs tänään puoli yhdeksältä ja kuopuksen herättelin puoli kymmeltä. Esikoinen söi aamupalan ja sit laitoin hetkeks boxille tallennetun pikku kakkosen pyörimään, kun itse tein kotihommia, ennen kuin herättelin kuopuksen.
 
Kyllä tulevat liian aikaisin. Meillä nukutaan aina väh. kaheksaan ja ennen kun saa ittensä ylös niin muumit on kerenny jo loppua. Taitaa äitiä harmittaa enemmän kuin lasta. Toisaalta ihan hyvä että tulevat aikaisin, muuten menis koko aamupäivä töllön eessä. Pojan lempiohjelma tällä hetkellä on Ansa ja Oiva maalla! =)
 
Meillä ei... vaikka kysyttiinkin että kenen herää. Mulla vähän päinvastainen ongelma tuon pojan 11kk kanssa, kun heräilee nykyään vasta 11 aikaan vaikka yhdeksältä on illalla unten mailla. Ja jos herättää niin on kiukkuinen kuin mikä. Tuntuu vaan etten pääse tai ehdi minnekään aamuisin... :whistle:
 
Viv
Alkuperäinen kirjoittaja cabi777:
mä just mietin et saakohan meidän telkkariin ajastimen että sammuis ensviikolla aina 7.30 jotta nuo menisi kouluunkin :kieh:
Hihi..aamulla vaan asennat sopivassa kohtaa (vaikka 6.30) UNI ajastimen päälle..kas vaan sammuu töllö B)

Mä käytän sitä itse iltaisin, jos aion sammua töllön eteen , niin sammuupa telkkakin sit vmmeistään 120 minuuutin päästä.. :LOL:
 

Yhteistyössä