G: kauanko ootte palstaillu täällä..?

Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Miten te voitte muistaa? Ei mitään käsitystä...
Niinpä, siksi tyydyinki vaan vastaamaan että liian kauan. :D Ennen tätä nimimerkkiä pidin taukoa aika pitkään ja sitä taukoa ennen mulla oli toinen nimimerkki... En oikeasti kykene muistamaan koska oisin tänne eksyny ekaa kertaa.
Mä muistan vaan, että tää on mun kolmas nikki...

 
Miä
Alkuperäinen kirjoittaja Seipääntyöntäjä:
Ei sitten niin mitään käsitystä! Jonkun vuoden.

Hei miten muuten te sellaiset, jotka ette ole ajautuneet tänne raskauden/vauvan myötä vaan lapsenne ovat jo isompia, olette tänne yleensä ottaen päätyneet?
Mä en jostain syystä yhtään muista miten tänne tulin :eek: Rupesin vaan seuraamaan keskusteluja ja huomasin että hauskaa on. Sillon oli hauskempaa kun nyt ( joku reilu vuosi sitten ) Ihmettelin aluksi että kukahan kuuluisuus tämä ap mahtaa olla kun siitä melkein joka ketjussa puhutaan :LOL: :LOL: :xmas:
 
Mie löysin tänne, kun etsin tietoa koirista.. niin, meillä ei ole vielä lasta, yritystä kylläkin jo yli 2,5 vuotta..

Ensin mie eksyin googlella tonne lemmikki-osioon..huomasin sitten sattumalta vauvakuume-sivut ja aloin juttelemaan ensin vain siellä, koska sieltä sai vertaistukea tähän vauvakuumeeseen.. sen jälkeen vasta löysin tämän mitäs nyt-sivut ja nyt sit käyn melkein päivittäin lueskelemassa eri juttuja..
 
nimimerkki mulla on ollut noin kolme vuotta,vaihtunut kerran matkan varrella..aktiivisesti olen palstaillut vähän reilun vuoden,oliskohan tammikuusta 2007...välillä kirjoittelen aktiivisesti,mutta useimmiten lueskelen juttuja taustalla jatkuvasti,mutta kommentoin harvemmin :D eli paikalla olen silloinkin kun tekstiä ei synny ;) laiskottaa joskus tää kirjoottaminen..
 

Yhteistyössä