G:Kamalin/ihanin lahja, jonka olet saanut?

• Viestiketjun aloittaja Anin
  • Ensimmäinen viesti
Anin
Itselläni nimipäivä ensi viikolla ja sain eilen lahjan vähän etukäteen mieheltä: puolipeiton autoon talveksi :LOL: . Nöyränä tyttönä kiittelin kovasti...
Mitens teillä??

Kamalimpia on ehdottomasti korut, vaatteet ja tuoksut, koska KUKAAN ei kuitenkaan osaa hankkia sellaisia mistä pidän. Tulee siis turhaa kaapintäytettä, josta on jossain vaiheessa pakko hankkiutua eroon vaikka kuinka olis lahjaksi saatua.
Myös turhat koriste-esineet ovat ehdottoman yöks-yöks lahjoja!

Paras lahja on tainnut olla uusi kypärä ja ajotakki B)

mehiläinen harmaana
Sammakko aiheinen suihkulähde sisäkäyttöön (saatiin kylläkin häälahjaksi - kelpaako?)

Appiukon tyttöystävältä sain itsekudotun villapaidan (kaameita harakanvarpaita ja sinapinruskea + noin 8 numeroa liian iso) :x

Catnip
Kamalin oli sellainen tosi kitsch kynttila, naytti lahinna joulukuuselta. Oli kuitenkin luultavasti ollut kallis, kun oli ihan taidestudiosta peraisin... No, pidettiin sitten kerran sellainen polta ruma kynttila ilta ;).

Ihanin oli miehen itse tekema monisivuinen kortti, en edes muista mita antoi varsinaiseksi lahjaksi, mutta se kortti oli ihana. Niin, ja ihania lahjoja olivat myos kun pikkusiskoni osti minulle joululahjaksi lyijykynan ja kumin vahilla rahoillaan (oli ehka 4 tai 5 v), ja kun pikkuveli osti minulle joululahjaksi palapelin saman ikaisena. Oli niin ihana kuinka innoissaan he olivat antamistaan lahjoista, ravistelivat ja arvuuttelivat minua mita sisalla on :). Vaikka meilla ei kauheasti ikaeroa olekaan, niin tarpeeksi silti jotta tajusin jo silloin noiden lahjojen todellisen arvon. :heart:

Tiukkapipo
Mä sain anopilta viime jouluna RYPPYVOITEEN. En tiennyt aluksi kuinka olisin suhtautunut asiaan. Olin hämilläni. Tilanne oli sekä erittäin nolo että otettu. Voide oli ihan arvokas joten siltä kantilta se tuntui hyvältä ja voide oli todella hyvä - käytin viimeiseen pisaraan. Iho kukoisti ja loisti. Mutta kun silloin aattona katselin purkkia ja ajattelin mitä se oli ja silleen niin turhamaisena ihmisenä olin aavistuksen loukkaantunut - ryppyvoidetta??? MINULLEKO???
No onhan tätä ikää sen verran että on jo aikakin ja itsehän niitä jo ostelen - mutta kun anoppi ostaa niin on eri asia. ;) :whistle: :ashamed: Vai onko? :LOL:

Yhdeltä entiseltä poikaystävältä aikoinaan sain pullon keskiolutta synttärilahjaksi - olisi edes ostanut mäyräkoiran niin olisin saanut kunnon kännit. Nolona hymyilin ja kiittelin... ei ollut muistanut koko perhanan päivää ja sitten yllättäen tuli asia esille ja hän oli nolona. Pitkin hampain luopui omasta satsistaan olutta - yhden pullon!!! :attn: No eipä ihme että jätkä on entinen.

Nykyiseltä mieheltäni olen saanut maailman ihanimmat lahjat - siemenet noihin muksuihin ja ne lahjukset jotka olen saanut heidän syntymiensä yhteydessä - korulahjat - ikimuistoiset. Suudelmat ja ruusut ja hyvän mielen. Ja muitakin ihania lahjoja merkkipäivinä. Osaa yllättää ja ajatella parastani jos niin haluaa. :heart:

mehiläinen harmaana
\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.10.2005 klo 12:35 mehiläinen harmaana kirjoitti:
Sammakko aiheinen suihkulähde sisäkäyttöön (saatiin kylläkin häälahjaksi - kelpaako?)

Appiukon tyttöystävältä sain itsekudotun villapaidan (kaameita harakanvarpaita ja sinapinruskea + noin 8 numeroa liian iso) :x
-siis nää oli niitä kamalia, luin vasta otsikon kunnolla eli ihanat kans:

Ehkä ihanin lahja oli esikon synnytyksen jälkeen kun miehen varpajaisporukka oli ostanut mulle hemmottelupäivän kylpylään (kasvohoitoa, hierontaa, kampaaja ja plutikointia) + lupasivat tulla sitten lapsenvahdiksi jos mies haluu tulla mukaan =)

Yhteistyössä