G: Kallein yksittäinen vaate minkä olet lapsellesi ostanut?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mie
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ulkohaalareita n. 90 e/kpl, kenkiä n. 60 e/pari tullut ostettua, mut siinä menee mun kipuraja. En usko, et sen kalliimmat olis enää yhtään parempia. Onneks harvoin tarvii mitään normaalihintaista ostaakaan, kun tulee alesta hamstrattua etukäteen seuraavalle kaudelle.

toi kakkaäiti siitä kun tuli puhetta kakasta yks päivä niin poika sit tokasi "kakkaäiti"..:) vk-haalarin sen uuden reimantecin raidallisen babymallin...olen tosi tyytyväinen ostokseen vaikka maksoi 89 euroa +postikulut eli pompsi 97 euroa netanttilasta..:)..aika värikäs on mut minusta oli ihan pakko ostaa..:)

Toppahaalari.

Sitten käytin 9kk:n joulujuhla-asuun melkein 50e, oli tosi söpö pikkuherra suorissa housuissa, kaulusbodyssa ja rusetissa. Vaan eipä käyttökertoja kovin montaa tullut noille koossa 74cm... että tuhlausta oli kyllä sanan varsinaisessa merkityksessä.

Remun haalari 75 euroa.. molemmille yhtä aikaa ostin,niin lievästi kauhistutti.. 150euroa haalareihin meni, huh!! Taidan olla pihi! :D No, hyvät haalarit ovat, ovat kyllä hintansa haukkuneet :)

Yritän kuumeisesti miettiä.... Varmaan jotkut haalarit on maksaneet 60e luokaa. Aika säästeliäs taidan näissä ostoksissa olla. Odotan kauhulla sitä aikaa kun aletaan vaatia teininä merkkivaatteita, tosin luulen nykyisen kokemuksen perusteella että sitä tulee tekemään vaan tyttäreni ei poika.

Nyt keväällä ostin Tähti Jonathan haalarin keskimmäiselle tytölle 79e, taitaaa olla kallein ostamani puku. En ikimaailmassa maksaisi haalarista oli sit talvi/syksy/keväthaalari niin 150e/kpl, kun niitä pitäisi sit ostaa kolme, niin huhhuh...

Ainakin tämän vuoden kallein on n. 70e maksava toppahaalari, joka oli 30% alessa. Pojille tulee takit ostettua yleensä vasta 70% aleista, joten hinta jää sinne 50e alapuolelle, mutta niihin tietty pitää housut ostaa erikseen, joten kokopukuna nekin lähenee sitä 70e, vaikka tosiaan yleensä se 70% ale.

Yhteistyössä