Näin odotusvaiheessa olen tykännyt enemmän Vauva-lehdestä, KaksPlussan jutut tuntuvat käsittelevän enemmän jo vähän isompia lapsia ja perhejuttuja, ja ovat vielä kauempana. Innokkaana vauvalehtien lukijana en edes innostu jokaisesta kaksplussan nrosta, mutta vauvalehti on aina ostettava. Samoin engl. Pregnancy.
KaksPlus on ollut parempi. Ostin aluksi molempia irtonumeroina sen mukaan mitä aiheita sattui olemaan, mutta huomasin Vauva-lehden alkavan jo pian toistaa itseään, lisäksi siinä enemmän mainoksia ja ""turhaa"" räpellystä. KaksPlussassa on ollut enemmän asiaa ja mielestäni kattavasti niin odotuksesta, vauvoista kuin isommistakin. Nyt KaksPlussan tilaaja.
Ehdottomasti kaksplus! Vauvalehti hömppää, kaksplussassa asiaa, tutkittua tietoa. Paljon asiallisempi ja luotettavampi tiedon lähde. Vertaisin kaksplussaa hesariin ja vauvaa seiskaan ...
Vauvalehteä olen lueskellut näin alkuun, luulen että kun vauva syntynyt niin KaksPlussan jutut tulevat ajankohtaisemmiksi. Toistaiseksi kiva lukea raskauteen liittyviä juttuja, ovat enemmän ajankohtaisia vielä.
en ole sanonut omaa mielipidettäni tutkittuna tietona, vaan kaksplussan kirjoitukset perustuvat tutkittuun tietoon! Toisin kuin vauvalehdessä mutu-juttuja.
Täällä yksi syntyperäinen (moderni) pääkaupunkilainen, jonka mielestä kaksplus ehdottomasti parempi lehti. Kuten tuossa joku sanoi, se paljon asiallisempi ja luotettavampi ja monipuolisempi. Vauvalehti hömppää.
Viestinnän ammattilaisena pakko sanoa että Kaksplussan visuaalinen ilme on karsea, taitto vanhanaikaista ja kuvat usein todella huonoja. Hyvä asia jää lukematta kun lehti on niin luotaantyöntävä.. Vauva taasen miellyttää meikäläisen silmää.
Vauva-lehteä tilaan itse. Tykkään kovasti. Jokin kaksplussassa ei vetoa niin paljon. Ehkä sekin, että osa jutuista on jo isompiin lapsiin liittyen. Tosin tuo esikoinen alkaa jo olla puolitoistavuotias, joten jossain vaiheessa voisikin tehdä vaihdoksen.
Pääpiirteitään ovat kuitenkin kummatkin ihan hyviä lehtiä. Voisinpa vaikka tilata kumpaakin.