S
"sama"
Vieras
No niin se vaan on. Varmasti useammin kaksi on se vaikeampi, mutta löytyy näitä helppoja kaksosia ja ihan tosi kipeitä huutavia vauvoja yksin... Voitteko tosiaan väittää muuta?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Oli miten helppoja kaksosia tai hankalia yksösiä niin koskaan kaksi ei mene siinä kuin yksi! Niin se vain on. Kyllä joskus yksittäisenä hetkenä, yksittäisessä tapauksessa jotkut kaksoset voi tuntua liki yhtä helpolta kuin yksi lapsi mutta että aina? Salli minun tosiaan nauraa!![]()
Koliikki kestää lyhyen ajan, kaksosuus ei lopu.
Sinä varmaan olet tarkoittanut tätä toista sanontaa " siinä ne kaksi tervettä lasta menee kuin yksi monivammainenkin". Me muut ollaan taas tarkoitettu ettei kaksi mene siinä kuin yksi, siis yleisessä mielessä.
vähän1. Tunnetko kaksosia? Juu
2. Haluaisitko saada itse? en
3. Tiedätkö mitä on kaksosperheen arki? vähän
4. Luuletko, että kaksoset menee "2 siinä missä yksikin" en luule
5.Tiedätkö millaista on kun perheessä on kaksoset? vaikea,varsinkin jos on muita ongelmia
6. Tiedätkö kaksosten kehityksestä ja keskinäisestä siteestä mitään?
1. Tunnetko kaksosia?
2. Haluaisitko saada itse?
3. Tiedätkö mitä on kaksosperheen arki?
4. Luuletko, että kaksoset menee "2 siinä missä yksikin"
5.Tiedätkö millaista on kun perheessä on kaksoset?
6. Tiedätkö kaksosten kehityksestä ja keskinäisestä siteestä mitääTn?
1. Tunnetko kaksosia? Kyllä, muutaman parin
2. Haluaisitko saada itse? meillä on 8v. kaksoset
3. Tiedätkö mitä on kaksosperheen arki? kyllä tiedän
4. Luuletko, että kaksoset menee "2 siinä missä yksikin" ei todellakaan mene, varsinkaan vauva aikana
5.Tiedätkö millaista on kun perheessä on kaksoset? tiedän
6. Tiedätkö kaksosten kehityksestä ja keskinäisestä siteestä mitään? luulisin tietäväni
Alkuperäinen kirjoittaja häh;22437390:kaksosten äitinä ihmettelen tuota 'kiistaa' minkäläiset lapset ovat helppoja tai vaikeita...
Onhan selvää että kaksi vauvaa ei mene siinä kuin yksikin. Meillä oli helpot vauvat. Kuitenkin alkuun esim. imetys ja vaipan vaihtoon meni 1h/lapsi. Kun toinen oli valmis niin toisen vuoro alkoi. Siihen hurahti siis 2h. Ja tämä toistui taas parin tunnin päästä kun ensimmäinen aloitti uuden kierroksen. Sitten helpotti kun kasvoivat. Jos siihen olisi liitetty keskosuus, koliikki tai jokin muu hankaluus niin...
Mutta en silti yhtän aliarvioi monivammaisia, koliikki vauvoja jne. Kaikkien hoito on niin yksilöllistä. Kaksosten kohdallakin on yleensä se että helpottuu kun kasvavat. Varsinkin jos ovat perusterveitä.