tei joilla on fuck buddy,muutama kyssäri

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja miettii asiaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Siis mulla oli joskus muinoin useampikin. Tämä kertomus heistä parhaimmasta. :)

1 miten päädyitte vakipanoon? No siis sehän alkoi siitä käsittämättömän hyvästä ensimmäisestä yöstä. Kumpikin piti seksistä tisen kanssa mutta kumpikaan ei halunnut suhdetta. Ja mä olin mielestäni liian vanha hänelle.

2 kuinka usein tapaatte? Tapasimme parin vuoden aikana yhteensä noin kymmenen kertaa.

3 kumpi ottaa yhteyttä useammin? Se meni kai aika tasapuolisesti. Feissarissa ehkä kerran viikossa kommentoitiin jotain kivaa ja sit tekstaria kun alkoi taas tehdä mieli...

4 kumman luona? Hänen.

5 teettekö muuta kun sitä? Syötiin, juotiin, poltettiin röökiä ja nukuttiin lähekkäin aamuun.

6 jutteletko hen.koht asioita? Toki.

7 oletteko muuten kavereita? No siis tavallaan olimme, sukulaisen kautta pyörimme joskus iltoja tai viikonloppujakin samoissa porukoissa.

8 häiritseekö jos miehellä muitakin panoja? No ei häirinnyt. Ja taatusti oli. :D

9 onko sulla? Oli.

10 onko tunteita panoa kohtaan,oletko kenties ihastunut tai tiedätkö onko pano ihastunut sinuun? Mä olin ihastunut. Ja jees, kyllä oli hänkin. Vaan me oltiin (ja ollaan yhä) ihan eri planeetoilta ja ihan eri ikäisiä ja ne tunteet oli siis pidettävä järkevyyden rajoissa. Sinkkuna saanee nauttia ihmisestä vain osin eikä kaiken pidäkään johtaa sen kummempaan. Siis jos se toisellekin on okei. Eikös?

[QUOTE="vastauksia";30253019]Systeemi toimii hyvin näinkin, joten ei sitä tarvitse muuttaa.[/QUOTE]

Eikä se ois sama. Se jännitys ja vire jäisi veks jos olisi ihan varma että saa noin vain jonkun mukaansa...

erään tyypin kanssa on ollut vuosia panosuhde siten, että joskus yöllä yhtäaikaa liikkeellä ollessa ollaan päädytty sänkyyn. Alunperinkin tavattiin baarissa, muutama kerta tavattiin sen jälkeen syömisen yms merkeissä mutta mitään muuta suhdetta ei kehittynyt, ei edes kaverina - häntä ei kiinnostanut. Ei oikeastaan juteltu sitten mitään, joskus jotain hyvän päivän juttuja. Ei häirinnyt hänen muut panonsa, niistä puhuttiinkin joskus, kuten omistanikin. Oli minulle tunteita häntä kohtaan, mutta en ikinä tuonut niitä ilmi, koska hänellä ei tuntunut olevan.

Toinen panoni, jos näin nyt voi sanoa.. On jo reilun vuoden ajalta miespuolinen ystävä. Ollaan juteltu siis syvällisiä keskenämme paljon, lähinnä facebookin kautta. Yhtenä iltana jutut vaan lipsahti jotenkin levottomiksi, se lähti siitä kun olin lähdössä ulos ja tarvitsin yöpaikkaa jota hän sitten tarjosi. Sinne sitten päädyin. Suhteemme on jatkunut sen jälkeenkin ystävyytenä, toivottavasti jatkuu myöhemminkin. Kummallakaan ei ole toisiinsa romanttisia intressejä.

kuvottavaa!

Moi. 38 vuotias mies ja avioeron jälkeen nyt toinen fucbuddy.

1 miten päädyitte vakipanoon? - Eka baarista, toisen kans seurustelusuhde suomi24 treffeiltä joka loppui ja jatkui hyvän seksin merkeissä.
2 kuinka usein tapaatte? -Joskus jopa viisi kertaa viikossa.
3 kumpi ottaa yhteyttä useammin?- Kumpaa sattuu panettaan.
4 kumman luona? - Mun luona, kun asun yksin
5 teettekö muuta kun sitä? - Tehdään. Syödään, juodaan, katsotaan telkkua
6 jutteletko hen.koht asioita?- kyllä
7 oletteko muuten kavereita? - kyllä
8 häiritseekö jos miehellä muitakin panoja? - Tällä hetkellä ei oole tarvetta ulkoisille seksipalveluille
9 onko sulla? - Ei tarvetta ulkopuolisille seksipalveluille.

Varman jotain ihmetyttää, että miksi en seurustelu tuon naisen kanssa. En vain jaksa vakavaa ihmissuhdetta. Olemme kuitenkin riippuvaisia toistemme seksistä joten siksi tää ratkaisu. Jos seksi välillämme olisi tavanomaista, emme varmaan tapailisi. Tajunnanräjäyttävä seksi pitää tän suhteen kasassa. Ja säästyy monelta turhalta baari/S24 treffiseikkailulta.
10 onko tunteita panoa kohtaan,oletko kenties ihastunut tai tiedätkö onko pano ihastunut sinuun?

Yhteistyössä