G kaikille joilla useampi lapsi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja g
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
G

g

Vieras
Kuinka monta tyttöä ja poikaa sinulla on?

Onko lasten sukupuoli vaikuttanut toiveisiin lisälapsista? Tahtooko kahden samaa sukupuolta olevan vanhempi herkemmin lisää lapsia kuin eri sukupuolta olevien kahden lapsen vanhempi?

Haluaisitko, että sinulla olisi sekä tyttöjä että poikia?

3 poikaa ja 1 tyttö, tässä järjestyksessä syntyneet

Kyllä 2 pojan jälkeen se sukupuoli vaikutti enemmän lisälapsen hankintaan, kuin kolmannen jälkeen...neljännestä jo odotinkin poikaa, sukupuolella ei ollut niin merkitystä, että sen takia olisin nelosen halunnut.
Luulen, että jos on useampi samaa sukupuolta, niin silloin haluaa vielä lisää...

Onhan se kiva kun on molempaa, mutta aivan sama=)

Mulla on tyttö ja poika ja toivon toista poikaa, jostain syystä. Toi neitimäinen narina ja nirinä ja yleinen tyytymättömyys alkaa tulemaan korvista, mutta ehkä juuri ja juuri selviän vielä toisesta jos pakko on. :whistle: :ashamed:

1 poika ja 2 tyttöä. Ei oo oikeestaan vaikuttanut, kun oli tyttö ja poika sai kolmas olla vaikka sekasikiö :laugh: Tyttö se on :heart: Lapsilukuun vaikutti varallisuus ja auton koko :D mut steriloitiin, koska isompaan autoon ei oo varaa, nyt mahtuu just kolme :p

Jostain syystä toivoin, että saisin tyttöjä. Neljä tyttöä mulla onkin. Viimeisestä olin varma, että on poika, mutta tyttöhän se. :) Ei sillä, että pojissa mitään "vikaa".

Alkuperäinen kirjoittaja Aurinkokunta:
Eka oli poika, toinen tyttö.
Kolmas ja neljäs molemmat pojankosseja, viides tyttö.
Kuudes poika, seiska, kasi, ysi ja pahnanpohjimmainen tyttöjä... Eli 4 poikaa ja 6 tyttöä. Kaikki ovat olleet tervetulleita, kumpana sukupuolena hyvänsä.

Monta :heart: .Miten jaksatkin?
Nyt tuli oikein nimiutelu esiin =) kun lapsia paljon perheessä.
Mahtaakohan nimet olla samanlaisia,meneekö nimissä sekaisin.

Alkuperäinen kirjoittaja päivien viemää:

No jos ja kun meno välillä yltyy huimaksi, niin alkaa tämä huutelu: "Jesse, eiku Jenna... Joel ja Joni, mikä, eiku kuka sie oot... Milja, Kaapo, sie punapaitainen siellä, Ella... Alisa, Viivi... missä Tinja?!"

Esikko on poika
kakkonen on tyttö
kuopus poika

Mutta sanon että mulla on käytännössä kolme poikaa,tyttö on paljo rjumpi yms ku pojat ja jos vertaa muihin tyttöihin.

Mulla ei oo vaikuttanu lastenhankintaan,enempää ei ainakaan tuu.Mutta tiedän joitakin joilla vain tiettyä sukupuolta ja ne on tehny lapsia niin kauan kun on saanu sen eri sukupuolen omaavan lapsen.Siihen on loppunu niiden lastenhankinta.

No jos ja kun meno välillä yltyy huimaksi, niin alkaa tämä huutelu: "Jesse, eiku Jenna... Joel ja Joni, mikä, eiku kuka sie oot... Milja, Kaapo, sie punapaitainen siellä, Ella... Alisa, Viivi... missä Tinja?!"

:laugh: Voi kuinka tuttua vaikka näitä on vaan 4 :laugh:

:D Voin kuvitella kun kiire tilanteessa itse seikoilen jo kahden nimissä (saman tyyliset nimet) ja välillä niistä tulee nimisekoituksia :)

2 ekaa tyttöjä, sit 3 poikaa ja kuopus tyttö. Haluaisin vielä tytön pienimmälle seuraksi. Mutta kun ei saa valita niin en just nyt jaksaisi villiä poikaa. Tuo kolmen kopla on jo aivan loistava tornado ;)

Meillä 1. poika ja 2. tyttö 3. tulevaisuuden haaveissa... Ei oo sukupuolella ollu väliä, poika on ollu helpompi mut pikku prinsessakin on ihana. Eli seuraava(joka ei oo viä ees aluillaan) niin saapi olla kumpi vaan haluaa.

Ensin tuli poika.Toiseks tyttö ja kolmoseks tyttö.Sukupuolella ei vaikutusta meille.Joka raskaudessa olen vain toivonut tervettä lasta.Poika tosin on jotenkin "helpompi" kuin nuo tytöt.Jos vielä meille lisää lapsia siunaantuu ei sukupuolella ole merkitystä.