ja minä.Alkuperäinen kirjoittaja Keisarin morsmaikku:Näin minäkin..Alkuperäinen kirjoittaja E:Alimpia en ehkä ostaisi vartavasten pojalle, mutta kaikkia voisin kyllä käyttää.
ja minä.Alkuperäinen kirjoittaja Keisarin morsmaikku:Näin minäkin..Alkuperäinen kirjoittaja E:Alimpia en ehkä ostaisi vartavasten pojalle, mutta kaikkia voisin kyllä käyttää.
Kuin myös. :wave:Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:ja minä.Alkuperäinen kirjoittaja Keisarin morsmaikku:Näin minäkin..Alkuperäinen kirjoittaja E:Alimpia en ehkä ostaisi vartavasten pojalle, mutta kaikkia voisin kyllä käyttää.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ekat voisin ostaa pojallekin. Muitakin käyttäsin, jos ne ois jo valmiina.
Emma bestar combi. Lastentarvikkeen sivuilta noita kuvia kopsasin.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Minkä merkkiset noi keskimmäiset rattaat on?
Onko kenelläkään kokemuksia ko rattaista?Alkuperäinen kirjoittaja Muffa:Emma bestar combi. Lastentarvikkeen sivuilta noita kuvia kopsasin.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Minkä merkkiset noi keskimmäiset rattaat on?
Mua harmittaa kun kuuntelin vaunuja ostaessa myyjää enkä itseäni. Menin ostamaan pinkkejä/punaisia vaunuja ITSEÄNI ajatellen. Mutta myyjä sai mut aivopestyä sinisiin huoh... Että sitä pystyi olemaan niin heikko silloin, oli vaan päässä ajatus että pitää saada hankinta alta pois ja nopeastiAlkuperäinen kirjoittaja samma här:Kaikkia voisin käyttää! Ostettiin itse Emmaljungan yhdistelmät väriltään Jungle Pink, vaikka tiedettiin että poikaa odotellaan. Nyt toinen poika tulossa ja meinaan samoilla vaunuilla lykätä tämänkin menemään. Vanhemmista ihmisistä yhden kommentti oli huvittava: "Ajattele jos sää 5 poikaa lykäät noilla vaunuilla!". Niin, no minäpä ajattelen.. :headwall: henk koht olen sitä mieltä, että vaunut ostetaan työntäjää eikä lasta ajatellen nyt ostettiin isommalle perinteiset avorattaat, Brion Ponyt väriltään musta/oranssi ja ovat komeet ku mitkä!