No mä sain kyllä muutamaan otteeseen niille uteliaille ihmisille oikasta,että vaikka meillä on punaiset vaunut niin niitä asuttaa nyt poika-vauva.Joillekin se oli jopa kauhistus,oikein islmät muljahti yhdellä mummolla kun asiasta sanoin. Mun mielestä se on näin jälkeenpäin huvittavaa,mutta silloin kyllä ärsytti.Alkuperäinen kirjoittaja Muffa:Apua, tollastako selittelyäkö se sitten olisikin?! :/Alkuperäinen kirjoittaja vilkeroinen:Tää on hyvin sanottu. Tosin olen kauhukseni huomannut kuinka raskasta onkaan selittää torilla tädeille ja mummoille,että meidän punaisissa vaunuissa tosiaan nukkuu poikalapsi..Alkuperäinen kirjoittaja jooo:Voisin käyttää. Minulle rattaat on vähän kuin autotkin. Minusta mies voi ajaa punaisella autolla ihan siinä kuin nainenkin.
Miksihän ei kiinnitetä huomiota siihen että tyttö on sinisissä rattaissa/vaunuissa mutta kummallista että pojalla on punaiset, pinkit miten vain... Ei se lapsi niistä väreistä kuitenkaan välitä.Alkuperäinen kirjoittaja Muffa:Apua, tollastako selittelyäkö se sitten olisikin?! :/Alkuperäinen kirjoittaja vilkeroinen:Tää on hyvin sanottu. Tosin olen kauhukseni huomannut kuinka raskasta onkaan selittää torilla tädeille ja mummoille,että meidän punaisissa vaunuissa tosiaan nukkuu poikalapsi..Alkuperäinen kirjoittaja jooo:Voisin käyttää. Minulle rattaat on vähän kuin autotkin. Minusta mies voi ajaa punaisella autolla ihan siinä kuin nainenkin.
Niinpä, en kyllä itsekään tiedä miksi näin epävarmalta tämä värin valinta tuntuu. Pojalle puen hyvillä mielin punaisia vaatteita, joten miksi jotkut vaunut sitten olisi eri asia.Alkuperäinen kirjoittaja idunnor:Miksihän ei kiinnitetä huomiota siihen että tyttö on sinisissä rattaissa/vaunuissa mutta kummallista että pojalla on punaiset, pinkit miten vain... Ei se lapsi niistä väreistä kuitenkaan välitä.Alkuperäinen kirjoittaja Muffa:Apua, tollastako selittelyäkö se sitten olisikin?! :/Alkuperäinen kirjoittaja vilkeroinen:Tää on hyvin sanottu. Tosin olen kauhukseni huomannut kuinka raskasta onkaan selittää torilla tädeille ja mummoille,että meidän punaisissa vaunuissa tosiaan nukkuu poikalapsi..Alkuperäinen kirjoittaja jooo:Voisin käyttää. Minulle rattaat on vähän kuin autotkin. Minusta mies voi ajaa punaisella autolla ihan siinä kuin nainenkin.
Näin minäkin..Alkuperäinen kirjoittaja E:Alimpia en ehkä ostaisi vartavasten pojalle, mutta kaikkia voisin kyllä käyttää.
Elä mitään ko eräs tuttava valitsi rattaat sen mukaan minkä värinen oli äitiyspakkauksessa haalari. No kerkes ostaa kärryt ennemmin ko se pakkaus tuli, mut se haalari oliki eri ku mitä luuli.Alkuperäinen kirjoittaja maritu:En ymmärrä miksi en?
Eihän rattaat ole oikeastaan lapsen vaan sen työntäjän, ihan eri juttu kuin vaate.