"concha"
[QUOTE="hah";24766449]Minulla ei kosketusnäyttö puhelinta ole ollut, enkä sellaista hinkua. Minun pitää pystyä käyttämään puhelinta näppärästi ja nopeast ja usein kirjoitan viestejä niin etten edes katso puhelinta ja vasta lopuksi tarkistan, että teksti on ok. Ja enpä usko tälläisen käytön onnistuvan jos en tunne näppäimiä Vaikka kyllähän ne kivemman näköisiä on kun tavalliset ja olisi semmoinen varmaan alkuun kiva, mutta alkuhuuman jälkeen menisi varmaan vain hermot.[/QUOTE]
Ajattelin itse ihan samoin, ja alkuun tämä kieltämättä oli hitaampaa. Nyt kirjoitan varmasti nopeammin tällä qwerty-näppiksellä kahdella sormella kuin aiemmin tavallisella. Toisekseen tässä tämä ennakoiva tekstijutska on niin kehittynyt, ettei sanoja tarvitse edes juuri kirjoittaa kuin "vähä sinne päin".. ja kaiken hyvän päälle tämä ainakin sillain vähän värähtää, kun painaa kirjainta, eli kyllä tässäkin saa sen ns. tuntuman.
Ajattelin itse ihan samoin, ja alkuun tämä kieltämättä oli hitaampaa. Nyt kirjoitan varmasti nopeammin tällä qwerty-näppiksellä kahdella sormella kuin aiemmin tavallisella. Toisekseen tässä tämä ennakoiva tekstijutska on niin kehittynyt, ettei sanoja tarvitse edes juuri kirjoittaa kuin "vähä sinne päin".. ja kaiken hyvän päälle tämä ainakin sillain vähän värähtää, kun painaa kirjainta, eli kyllä tässäkin saa sen ns. tuntuman.